preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1053442
Ovaj mjesec: 2985
Ovaj tjedan: 195
Danas: 195
Arhiva dokumenata
Tražilica
KA1 Učenje za život
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Učiteljica OŠ E. Kumičića Marijana Toplak na edukaciji u Grčkoj u sklopu Erasmus+ projekta Learning for life
Autor: Ivana Sabolić, 6. 6. 2024.

Albert Mehrabian je još 1967. god u svojoj knjizi Tihe poruke izložio ideju da 7% primljene poruke zauzimaju izgovorene riječi, 38% značenja dolazi od tona glasa govornika, a čak 55% od govora tijela. Iz navedenih udjela slijedi da je verbalni i neverbalni sadržaj poruke u najmanju ruku podjednako važan. Uzmemo li u obzir da je govornik najčešće svjestan samo onih 7% poruke (a zbog emocionalnih stanja ponekad ni toliko), dok u ogromnom dijelu komunikacije nesvjesno odašiljemo signale (koji se, iako možda ponekad svjesno poslani, još uvijek mogu kod primatelja pogrešno protumačiti), nije čudo da često dolazi do nesporazuma.


Albert Mehrabian je još 1967. god u svojoj knjizi Tihe poruke izložio ideju da 7% primljene poruke zauzimaju izgovorene riječi, 38% značenja dolazi od tona glasa govornika, a čak 55% od govora tijela. Iz navedenih udjela slijedi da je verbalni i neverbalni sadržaj poruke u najmanju ruku podjednako važan. Uzmemo li u obzir da je govornik najčešće svjestan samo onih 7% poruke (a zbog emocionalnih stanja ponekad ni toliko), dok u ogromnom dijelu komunikacije nesvjesno odašiljemo signale (koji se, iako možda ponekad svjesno poslani, još uvijek mogu kod primatelja pogrešno protumačiti), nije čudo da često dolazi do nesporazuma.

Imajući na umu tu činjenicu, učiteljica OŠ Eugena Kumičića Marijana Toplak uputila se kao sudionica Erasmus+ projekta Learning for life (KA1) 7. travnja ove godine na šestodnevnu edukaciju  Performance art techniques for an effective communication u Grčku s ciljem učenja tehnika za učinkovitu komunikaciju svih sudionika školskog života, odnosno učenika, roditelja i učitelja s posebnim naglaskom na tehnike koje bi olakšale komunikaciju učenika posebnih i redovnih razrednih odjela.

Kako Atena stoji kao biser južnog dijela Europe, tako je i ova edukacija bila pravi biser jer je ponudila niz neprocjenjivih alata za razvijanje povjerenja među učenicima, za preuzimanje odgovornosti za odnos, ali i za nadvladavanje sukoba te jačanje suradnje članova tima – kako odraslih, tako i djece.

Dokazano među učenicima odmah po povratku učiteljice Toplak u svoju školu.

učiteljica Marijana Toplak





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju