preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2019./2020. šk. god.

Kalendar
« Prosinac 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Znate li da u našoj školi djeluje Volonterski klub Eugenijalac?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 795103
Ovaj mjesec: 2823
Ovaj tjedan: 702
Danas: 97
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Tražilica
KA2 GAME
Erasmus+, KA2 GAME, mobilnost u Latviju
Silvija Mađarić / datum: 6. 12. 2019. 12:57

Od 25. do 29. studenog 2019. godine realizirana je prva planirana mobilnost projekta Erasmus+ KA2 G.A.M.E. (Generative Application to Manage Education). Sudionici naše škole i projektni partneri (Turska, Latvija, Portugal, Grčka, Sjeverna Makedonija) okupili su se u Latviji, točnije u Rigi u školi domaćina Rigas 25. vidusskola. Hrvatski tim činile su ravnateljica škole Božica Majhen, učiteljica engleskog jezika Kristina Premec te četvero učenika osmih razreda naše škole Gala Brunović, Sara Cvijanović, Jerislav Jukić i Patrik Horvat. Dani provedeni u glavnom gradu Latvije obilovali su aktivnostima i protekli su u odličnom raspoloženju i druženju te smo se kućama vratili bogatiji za jedno lijepo iskustvo.


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+, KA2 GAME, Origami radionica
Silvija Mađarić / datum: 20. 11. 2019. 10:35

Kako nam se bliži prva mobilnost učitelja i učenika u Rigu, Latvija, odlučili smo za učenike njihove škole izraditi nešto karakteristično za Hrvatsku i pokloniti im kao mali znak pažnje.

Pod izvannastavnom aktivnosti Mašta i stvaralaštvo, učenice 6.c razreda Patricija Sirovica, Elvira Škrlec, Iris Šokec, Iva Fuček, Vanesa Mikulec, Petra Janković i Sara Kožić sudjelovale su u origami radionici gdje su izrađivale kravate i košulje od papira tehnikom savijanja. Učenice su naučile ponešto o tehnici savijanja, o njezinom porijeklu, značenju i oblicima koji se mogu napraviti. Kao prave modne dizajnerke samostalno su izrađivale origami kravate i košulje, te se poigrale bojama i uzorcima kako bi spojile ova dva odjevna predmeta.


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+, KA2 GAME, Taboo u nastavi - prikazi iz prakse
Silvija Mađarić / datum: 5. 11. 2019. 17:57

U sklopu Erasmus+ projekta  unutar Ključne aktivnosti 2 – školska partnerstva, naziva „GAME“ (Generative Application to Manage Education) kroz mjesec listopad su učenici i učiteljice naše škole izrađivali vlastitu društvenu i didaktičku igru – TABOO. Cilj ove igre je pogoditi traženi pojam, a pri tome ne koristiti zabranjene, odnosno taboo riječi, koj su na karticama napisane ispod glavnog pojma. Kroz igru TABOO učenike potiče na kritičko mišljenje i rješavanje problemskih zadataka. Ovom su igrom svi učenici usmjereni promišljanje o zadanim riječima i pronalazak  puta do rješenja zadatka te kroz zabavu i igru ponavljaju naučeni sadržaj ili igra služi kao motivacija za učenje novog sadržaja. 


[OPŠIRNIJE]



Erasmus+, KA2 GAME, logo
Silvija Mađarić / datum: 1. 10. 2019. 16:24

Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina odobren je Erasmus+ projekt, unutar Ključne aktivnosti 2 – školska partnerstva, naziva „GAME“ (Generative Application to Manage Education). Glavni cilj projekta je razmjena dobre prakse. Projekt je službeno započeo 1. rujna 2019. te ukupno traje 24 mjeseca.  Države koju sudjeluju u projektu su Turska (koordinator projekta), Hrvatska, Sjeverna Makedonija, Grčka, Portugal i Latvija. Našoj školi odobreno je 23.075,00 eura za provođenje mobilnosti u sklopu projekta u kojima će sudjelovati učitelji i učenici naše škole. 


[OPŠIRNIJE]



Odobren novi Erasmus+ projekt - GAME
Silvija Mađarić / datum: 7. 9. 2019. 12:33

Osnovnoj školi Eugena Kumičića Slatina, ove godine odobren je još jedan Erasmus+ projekt, ali ovoga puta unutar Ključne aktivnosti 2 – školska partnerstva, naziva „GAME“ (Generative Application to Manage Education). Glavni cilj projekta je razmjena dobre prakse. Projekt je službeno započeo 1. rujna 2019. te ukupno traje 24 mjeseca.  Države koju sudjeluju u projektu su Turska (koordinator projekta), Hrvatska, Sjeverna Makedonija, Grčka, Portugal i Latvija.


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju