preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1053478
Ovaj mjesec: 3021
Ovaj tjedan: 231
Danas: 21
Arhiva dokumenata
Tražilica
Projekti - vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
POKRENI PROMJENU II - 6. radionica MOJ ELEMENT
Autor: Patricija Karaman, 28. 3. 2023.


Šesta radionica pod nazivom „Moj ELEMENT“ odrađena je sa 3 grupe učenika (dvije grupe OŠ Eugena Kumičića i jedna grupa OŠ Josipa Kozarca) u dvije škole, a za cilj je imala kod učenika dodatno osvijestiti svoje vještine i sposobnosti, bolje upoznati vlastite interese i vrijednosti, razvijati samosvijest, definirati svoje životne vještine i ciljeve i osobno se osnažiti i prepoznati vrijednost osnaživanja drugih.

Radionice su odrađene 23.3. pod vodstvom edukacijskih rehabilitatorica Ivane Sabolić, Patricije Karaman i Anje Majdenić.

Radionice su započete uvodnom diskusijom i pitanjima: Danas pričamo o vašim talentima! Mislite li da ih svi imate? Zbog čega? Kako ste otkrili ono u čemu ste dobri i što vas zanima? Jeste li? Sasvim je uobičajeno da se u vašim godinama još „tražite“. Ima li netko među vama tko se intenzivno bavi nečim osim školom? Ispričaj nam malo o tome!

Nakon diskusije,  učenici su podjeljenji u parove te su započeli sa vježbom „Koja je tvoja vještina?“ i „Otkrij svoj element“.

Koncept „elementa“ zasniva se na knjizi Sir Ken Robinsona „Element“ (Viking, 2009.; VBZ, Zagreb, 2011.). Element je točka u kojoj se prirodna darovitost sastaje s osobnom strašću, ali je podržana i mogućnostima iz okoline. Kad su ljudi u elementu, najsnažnije osjećaju da su upravo ono što jesu, duboko su nadahnuti i postižu uspjehe na svojim najvišim razinama.

Nakon što smo dodatno osvjestili svoje vještine i sposobnosti te se bolje upoznali sa vlasitim vrijednostima, učenici su se podružili u parovima te razmijenjivali svoja iskustva uz opušetni razgovor i atmosferu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju