« Srpanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
1.Uvod
Učenici su u uvodnom dijelu radionice osvijestili utjecaj medija kroz igru Pogodi tko sam! Nekoliko je učenika pred sobom imalo podatke o nekoj poznatoj osobi, a ostali su učenici postavljajući pitanja pokušali pogoditi tko je ta osoba.
Uslijedila je rasprava o tome imaju li mediji utjecaj na viđenje ljudi i događaja.
2.Glavna aktivnost
Voditeljica radionice učenicima je podijelila fotografije slavnih osoba, po jedna u dotjeranom izdanju, po jedna bez šminke. Učenici su radili podijeljeni u tri skupine, a zadatak je bio povezati fotografije koje povezuju istu osobu. Uslijedila je rasprava o tome kako se određuju kriteriji ljepote i trebamo li se svi držati tih kriterija.
3.Završna aktivnost
Svaka skupina trebala je napisati mejl koji je namijenja medijima u kojoj su naveli svoju poruku onima koji upravljaju medijima.
Zaključili smo da mediji imaju veliki utjecaj na djecu i mlade, no svi su se složili da medijske poruke treba kritički promatrati te stvarati pozitivnu sliku o sebi.
Ivana Strupar