preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1044239
Ovaj mjesec: 2721
Ovaj tjedan: 903
Danas: 96
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, KA1 Škola mira i prijateljstva, Strukturirani tečajevi predstavljeni na Učiteljskom vijeću Škole
Autor: Melita Schmitz, 28. 10. 2022.

U projektu Škola mira i prijateljstva koji se financiran sredstvima Europske unije u Erasmus+ programu kroz KA1 komponentu učiteljice Iva Vilček i Ivana Strupar kao i Vera Menčik i Svetlana Mesić izvijestile su o sadržaju strukturiranih tečajeva kojima su bile sudionice i Barceloni i Berlinu.


Učiteljice Iva Vilček i Ivana Strupar boravile su u Barceloni na strukturiranom tečaju ''Happy School: Positive Education for Well-Being and Life-Skills Development'' u trajanju od 5 dana te su na Učiteljskom vijeću predstavile nove metode i vještine koje su usvojile kroz petodnevni rad s kolegama iz Europske unije. Govorile su o kreativnim radionicama, Mindfulnessu te likovnim radionicama koje mogu pomoći učenicima da grade rezilijentnost kao i da se učinkovito nose sa svim životnim situacijama.

Učiteljice Vera Menčik i Svetlana Mesić sudjelovale su u Berlinu na petodnevnom tečaju „Conflict Management, Emotional Intelligence & Bullyng Prevention“ te su isto tako predstavile sve aktivnosti koje su se odvijale u okviru strukturiranog tečaja, a koje mogu pomoći u sprečavanju i suzbijanju međuvršnjačkog zlostavljanja i zlostavljanja na internetu.

Ova međunarodna iskustva prijeko su potrebna svim učiteljima kako bi se uspješno nosili sa svim situacijama koje prožimaju život u školi i to među  djecom koja su najranjivija skupina društva, a koja su u digitalnom dobu izložena i zlostavljanju i osjećaju  usamljenosti što, ako se na vrijeme ne reagira, može imati kobne posljedice.

M. Schmitz

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju