« Svibanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
U sklopu izvannastave aktivnosti Sigurno surfanje, učenici sedmih razreda su sudjelovali u radionici Novi učenik. Na početku radionice su učenici popunjavali tablicu u kojoj su označavali kako se ponašaju u konfliktnim situacijama, pokazuju li neku reakciju rijetko, ponekad ili često, uvidjeli su da u takvim situacijama reagiraju staloženo, no ponekad ovisi o okidaču konflikta pa se može dogoditi da reagiraju burno.
Nakon toga su pročitali tekst o Martinu, novome učeniku u razredu i kako su se drugi učenici loše ponašali prema njemu. U parovima su smišljali rješenje te situacije u razredu i bilo je raznih prijedloga primjerice da porazgovaraju s razrednikom, roditeljima, stručnom službom, isprike Martinu, ispovijed. Na kraju radionice su podijeljeni u dvije grupe, jedna grupa je svim tijelima oblikovala dvorac i smislili su ključnu riječ koju druga skupina treba reći kako bi ušla u dvorac. Druga grupa je u početku imala poteškoće pri ulasku u dvorac jer su krenuli nasilno, no onda su razmjenom ideja shvatili da su i oni kao Martin koji dobiva odbijenice od ostatka razreda pa su krenuli s čarobnim riječima kao dobar dan, hvala i molim te da nasilje nije rješenje.
Svetlana Mesić, nastavnica