preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1039483
Ovaj mjesec: 2322
Ovaj tjedan: 916
Danas: 40
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Suradničko učenje u posebnim odjelima Osnovne škole Eugena Kumičića
Autor: Darko Vencl, 18. 5. 2021.

Suradničko ili kooperativno učenje zajedničko je učenje učenika u paru ili malim skupinama s ciljem rješavanja zajedničkih zadataka, proučavanja i istraživanja zajedničke teme ili nadogradnje uzajamne spoznaje radi stvaranja i razvijanja novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije. Upravo na tom tragu, učiteljice edukacijske - rehabilitatorice Ivana Sabolić i Patricija Karaman osmislile su kreativno - edukativnu radionicu „Reciklirani roboti“ za učenike u posebnim odjelima Osnovne škole Eugena Kumičića, Slatina.


Cilj ove radionice, osim primjene metode suradničkog učenja, bio je i naučiti učenike što je to recikliranje, zašto je važno reciklirati, te kako to da otpad nije uvijek smeće. Uz istraživanje kreativnosti i mašte, učenici su imali priliku od različitog otpadnog materijala izraditi svog robota, ali na način da su učenici radili u parovima (jedan učenik nižeg razreda uz učenika „mentora“ višeg razreda). Ovakav način učenja i poučavanja pokazuje iznimne prednosti i vrlo malo nedostataka, pri čemu velika raznolikost i mogućnost primjene brojnih suradničkih metoda predstavljaju najveće bogatstvo ovakvog načina učenja.

Za uspješnu interakciju sa socijalnom okolinom učenik treba razvijati socijalne vještine (aktivno slušanje, pregovaranje, poštivanje pravila, uvažavanje drugih, zauzimanje za sebe, suradnju i sl.), a upravo one se razvijaju i jačaju u suradničkom učenju (dijalog, rad u paru, rad u skupini...) kao važnom obliku aktivnog učenja. Učenje na ovaj način povećava spremnost za izbor izazovnijih zadataka, ustrajnost, motivaciju, prijenos znanja na nove situacije i razvija metakognitivne vještine, a time djeluje i na učenička postignuća. Na kraju, učenik treba znati procijeniti kada treba pomoć i podršku te ju potražiti od učitelja, vršnjaka i/ili roditelja.

Radionica je ovo koja je objedinila pouku o ponovnoj uporabi sirovina umjesto bacanja u otpad i činjenicu da je najljepše kada se uči u paru i od vršnjaka.



Izvor: Patricija Karaman, mag.rehab.educ. i Ivana Sabolić, mag.rehab.educ.


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju