preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2019./2020. šk. god.

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Znate li da u našoj školi djeluje Volonterski klub Eugenijalac?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 787857
Ovaj mjesec: 2262
Ovaj tjedan: 716
Danas: 247
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, Kids from the future - tečaj u Firenci
Autor: Andrea Grahovac-Tržić, 29. 10. 2018.

Pedagoginja Andrea Grahovac Tržić sudjelovala je na tečaju „Integrating creativity and innovation into teaching“ u Firenci, a u sklopu Erasmus+ KA1 projekta „Kids from the future“ („Djeca budućnosti“) koji se u našoj školi provodi od 1. srpnja 2018. Tečaj je trajao od 22. listopada do 27. listopada 2018., dakle šest dana, ukupno 30 sati. Organizator tečaja je Europass teacher academy, a na tečaju su, osim naše pedagoginje, sudjelovale dvije učiteljice iz Španjolske, jedna iz Mađarske te jedna odgojiteljica iz Poljske.


Tečaj je namijenjen učiteljima koji žele ispuniti potrebe nove generacije učenika, uključiti svoje učenike u proces učenja, koristiti nove strategije za poboljšanje učenja, usvojiti praktično iskustvo povezano s kritičkim i kreativnim razmišljanjem, ICT tehnologijom u obrazovanju te osobnim vještina učenika („soft skills“).  

Na tečaju je velikim djelom bilo riječi o ICT tehnologiji u obrazovanju, pri čemu se govorilo o alatima za upravljanje razredom (npr. Edmodo, Edpuzzle, ClassDojo), ali i o drugim alatima poput ClassroomScreen, Bouncy Balls, Quizlet, Quizizz, Plickers, Screencast-o-matic, GoNoodle, Ted-Ed, Quiver…). 

Jedan dio tečaja bio je posvećen takozvanoj „Obrnutoj učionici“. Govorilo se o prednostima i nedostacima takvoga rada, o izazovima s kojima bismo se susreli u provođenju jedne obrnute učionice, te o tipovima obrnute učionice. Same polaznice tečaja prošle su proces jedne obrnute učionice koju je proveo voditelj tečaja, pri čemu su korišteni i neki gore nabrojani digitalni alati, a nakon toga su osmislile svoj plan obrnute učionice koji bi mogle provesti u svojim školama.

Nadalje, bilo je riječi i o takozvanim „hard skills“ naspram „soft skills“ te o sve većoj važnosti razvijanja ovih drugih vještina kod učenika, a govorilo se i o teoriji višestrukih inteligencija, s posebnim naglaskom na emocionalnoj inteligenciji i njenoj povezanosti sa takozvanim „soft skills“.

Osim dosad navedenoga, govorilo se i o kazalištu i igrama kao obrazovnim aktivnostima, posebno o igranju uloga kao vrlo vrijednoj aktivnosti u kojoj učenici uče svojom aktivnošću, odnosno uče čineći nešto („learning by doing“). 

Naglasak na tečaju bio je na činjenici da nove generacije učenika traže novi, drugačiji pristup učenju i njima samima, odmak od klasičnog odnosa učitelja i učenika u smjeru sve većeg preuzimanja odgovornosti učenika za proces učenja i sve veće aktivnosti učenika u tom procesu, kao i odmak od standardne strukture sata. Tečajem su, stoga, ponuđeni razni digitalni alati i razni nedigitalni načini kojima se može doprinijeti implementaciji tog novog pristupa učenju. 

Kratak podsjetnik:

Osnovnoj školi Eugena Kumičića odobren je Erasmus+ projekt koji financira Agencija za mobilnost i programe Europske unije. Naziv projekta je „Kids from the future“, odnosno Djeca budućnosti. Projekt je započeo 1. srpnja 2018., a trajat će ukupno 14 mjeseci. Iznos financijske potpore je 19 283 eura.  Projekt se nalazi u sklopu programa Ključna aktivnost 1 kojom se podupiru mobilnosti, u našem slučaju,  nastavnog osoblja u svrhu stjecanja iskustva učenja, rada, prakse, usavršavanja... u inozemstvu. U projektu sudjeluje 9 učitelja naše škole.

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju