preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1040625
Ovaj mjesec: 3460
Ovaj tjedan: 1006
Danas: 206
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+ YOUTH: Diseminacijske radionice treninga „Beyond Labels“ i „Into the Future“ u Srednjoj školi Marka Marulića
Autor: Melita Schmitz, 31. 1. 2024.

U suradnji sa Srednjom školom Marka Marulića iz Slatine i profesoricama Dijanom Fotez, Željkom Balković i Dinkom Prenković te psihologinjom Ljiljanom Matošević dana 30. siječnja 2024. godine knjižničarka Melita Schmitz održala je diseminacijske radionice treninga „Beyond Labels“ i „Into the Future“ koji su financirani sredstvima Europske komisije u organizaciji udruga iz Češke „Brno Connected“ i Njemačke „NaturKultur“ s partnerskom organizacijom iz Hrvatske „Ocean znanja“.


Učenicima 2., 3. i 4. razreda gimnazije predstavljen je Erasmus+ YOUTH program te mogućnosti koje mladi mogu realizirati u svome školovanju u okviru toga programa. Knjižničarka Schmitz predstavila je treninge „Beyond Labels“ i „Into the Future“ na kojima je sudjelovala te je stečena znanja primijenila u radionicama.

Prva radionica odnosila se na timski rad te je od sudionika zahtijevala rad u timu, timsku suradnju, dogovaranje, usklađivanje i zajedničko osmišljavanje mostova od već korištenog materijala kao što je karton za kutije. Učenici su u grupama izradili mostove te su nakon radionice imali zajednički osvrt na njihov timski rad: iznijeli su kako su se osjećali kao dio tima, jesu li zadovoljni svojim doprinosom ovome zadatku, što su mogli bolje učiniti i na kraju  kako su zajednički funkcionirali kao tim. Ovakvi zadaci pružaju učenicima mogućnost da izvrše samorefleksiju te se promotre iz „perspektive neovisnog promatrača“ i na taj način razluče jesu li više timski igrači ili bolje funkcioniraju kada samostalno izvršavaju zadatke.

Učenici završnog razreda gimnazije izradili su plakat „Škola u 21. stoljeću“. Budući da su već dvanaest godina u sustavu obrazovanja u ovome zadatku mogli su se kritički osvrnuti na svoje školovanje te predložiti koje izmjene bi oni željeli učiniti, a da školovanje bude ugodnije, uspješnije i sa što manje stresa.

Njihovi prijedlozi odnosili su se na smanjenje opsega nastavnoga gradiva, na kreativni pristup nastavi, uvođenje što više likovne i glazbene umjetnosti i izražavanja u programe, na uvođenju istraživačke i projektne nastave te na više zajedničkoga druženja i socijalizacije.

Melita Schmitz, dipl. bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju