preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1040585
Ovaj mjesec: 3420
Ovaj tjedan: 966
Danas: 166
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
OŠ Eugena Kumičića Erasmus akreditirana škola
Autor: Silvija Mađarić, 21. 1. 2024.

Agencija za mobilnost i programe EU na temelju Odluke o dodjeli Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja našoj ustanovi dodijelila je Erasmus akreditaciju u području odgoja i općeg obrazovanja. Akreditacija se dodjeljuje za razdoblje od 1. veljače 2024. do 31. prosinca 2027. godine. 

Što znači Erasmus akreditacija? Erasmus akreditacija je poput članske iskaznice za dio Programa kojim se podupire mobilnost. Erasmus akreditacija organizacijama pruža mogućnosti za mobilnost u svrhu učenja u okviru ključne aktivnosti 1. Ta je ključna aktivnost zamišljena kao potpora organizacijama koje učenicima, učiteljima i nastavnicima, voditeljima osposobljavanja i drugom obrazovnom osoblju nude mogućnosti za profesionalni i osobni razvoj. (https://www.mobilnost.hr/cms_files/2020/10/1603200287_erasmus-akreditacija-brosura.pdf)

 


Koordinatorica Erasmus+ projekta Silvija Mađarić te Erasmus tim škole - Ivana Sabolić, Patricija Karaman, Renata Grahovac te Rajka Avirović - Gaća definirale su područja naše škole koja želimo dodatno usavršiti i razvijati, a to su:
1) Razvijanje strategije za zelenu tranziciju - Smatramo da je u doba velikih klimatskih promjena nužno poticati svijest o važnosti očuvanja
okoliša, klimatskim promjenama i biološkoj raznolikosti među učenicima te im pružiti priliku da primijene teoriju kroz praktične aktivnosti, poput održavanja školskih vrtova, proizvodnju eko proizvoda i slično čime se ojačava njihovo razumijevanje održivosti. Time razvijamo učenike kao buduće građane koji su svjesni važnosti očuvanja planeta i sposobni donositi održive odluke u svakodnevnom životu.


2) Uspješnija implementacija inkluzivnog obrazovanja - s obzirom na rastući broj učenika s različitim odgojno - obrazovnim potrebama u našoj školi, važno je razviti strategije koje će podržati inkluziju svih učenika, uključujući darovite učenike i učenike s teškoćama u razvoju. Shodno tome, nastavnici trebaju dodatno razvijati određene kompetencije i vještine kako bi učinkovito podržavali navedene skupine učenika. 


3) Razvoj odgovarajućih digitalnih kompetencija i vještina za digitalnu transformaciju - naša škola je dobro opremljena
tehnologijom, no tehnologija nije dovoljno korištena od strane učitelja tijekom poučavanja te naše učitelje želimo dodatno osnažiti i motivirati na inovativno korištenje tehnologije i stvaranje vlastitog digitalnog sadržaja pri poučavanju. Također želimo dodato educirati učitelje u radu s umjetnom inteligencijom, programiranjem, radom na web stranicama, radijskim emisijama i slično, kako bismo učenike pripremili za digitalnu budućnost.

Uz navedeni Erasmus tim škole, psihloginja Iva Matek osmislila je i raspisala Europski plan razvoja škola u suradnji sa svim učiteljima naše ustanove.
Također želimo dodati kako u mobilnosti tijekom trajanja proojekata planiramo uključiti učitelje i učenike naše škole kako bismo ostvarili navedene ciljeve i viziju škole.

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica engleskoga jezika





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju