preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Travanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1040616
Ovaj mjesec: 3453
Ovaj tjedan: 999
Danas: 199
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Provedena aktivnost „Izražavanje slobode kroz slikarstvo“ u sklopu projekta „Tri sloja demokracije– cjeloviti i integrirani pristup neformalnom učenju o ljudskim pravima“
Autor: Melita Schmitz, 9. 11. 2023.

U sklopu projekta  „Tri sloja demokracije– cjeloviti i integrirani pristup neformalnom učenju o ljudskim pravima“ (3DELAY) provedena je aktivnost „Izražavanje slobode kroz slikarstvo“ koju je s učenicima 8.a razreda provela knjižničarka Melita Schmitz koja je ovoga ljeta sudjelovala na petodnevnoj edukaciji o načinima rada s mladima na temu ljudskih prava, a koja se odvijala u sklopu ovoga projekta.  Projekt 3DELAY je podržan kroz Fond za aktivno građanstvo, sredstvima Islanda, Lihtenštajna i Norveške u okviru EGP grantova.


 „Tri sloja demokracije – sustavni i integrirani pristup neformalnom učenju o ljudskim pravima“ dvanaestomjesečni je projekt u kojem se koriste različiti pristupi i metodologije koje usmjeravaju planiranje, osmišljavanje, izvođenje, praćenje i evaluaciju neformalnog učenja o ljudskim pravima namijenjene mladima i osobama koje rade s mladima. Projekt se temelji na potrebama ruralnih zajednica u kojima je marginalizirana i diskriminirana populacija mladih često meta kršenja ljudskih prava, navodi se u opisu projekat.

U aktivnosti Izražavanje slobode kroz slikarstvo“ učenici su s knjižničarkom Schmitz razgovarali o ljudskim pravima i o situacijama kada su ta prava narušena: spomenuli su pravo na hranu, zdravstvenu zaštitu, slobodu govora, pravo na rad, na vjerske slobode, pravo na igru, na druženje te su nakon razgovora učenici odredili koje pravo žele likovno prikazati. Njihove radovi mogu se pogledati u galeriji fotografija.

Melita Schmitz, dipl. bibl.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju