preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
NAZOVI ME!

projekt e-Škole

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2016./2017.

5A 5B 5C
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C

 

Kalendar 2016./2017 šk. god.

Kalendar
« Srpanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji

Anketa
Moj će školski uspjeh odgovarati uloženom naporu.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 654430
Ovaj mjesec: 1929
Ovaj tjedan: 589
Danas: 12
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Radionica programiranja s LEGO Mindstorms robotima
Autor: Nataša Ivanić, 13. 4. 2017.

U našoj je školi, 12.4.2017., održana Lego Mindstorms radionica koju je provodila udruga eSTUDENT s ciljem popularizacije znanosti i uvođenja djece u svijet informatike i tehnologije. Udruga obuhvaća ideje studenata s raznih fakulteta sa zajedničkim ciljem: svoju ljubav za znanost prenijeti mlađim generacijama na zabavan i zanimljiv način. 


Više fotografija pogledajte u fotogaleriji.

Oni žele potaknuti učenje i djelovanje u STEM polju – zanimanja i znanja iz područja znanosti, tehnologije, inženjerstva i matematike. STEM područje je ključno jer se u njemu nalazi većina najatraktivnijih zanimanja današnjice i znanja iz tih područja neophodna su u većini drugih zanimanja.

Radi se o radionicama programiranja s LEGO Mindstorms robotima. U radionicama su  sudjelovali učenici drugog, trećeg i četvrtog razreda matične i područnih škola. Broj učenika je, nažalost, bio ograničen jer su bile četiri radionice po 16 učenika u trajanju po dva školska sata. Učenici su imali priliku pokazati svoje umijeće u sastavljanju lego kockica i naučiti kako sastaviti funkcionalnog robota te savladati osnove računalnog programiranja. Naučili su kako putem jednostavnog programa mogu dati naredbu robotu da, primjerice, skrene ulijevo ili kako odrediti njegovu reakciju na očitavanje senzora. Kroz igru se učila matematika, fizika, tehnička kultura i informatika, a razvijalo se i logičko razmišljanje. Učenici su bili oduševljeni kada su uspjeli sastaviti robota, a još veće oduševljenje je bilo kada je robot radio ono što su oni naredili. Radionica im je na zabavan način donijela nova znanja i iskustva.

U ime učenika i Škole zahvaljujemo se udruzi eSTUDENT i studentima koji su nam bili gosti i omogućili da djeca kroz igru razvijaju kompetencije i sposobnosti koje su potrebne u svakodnevnom životu.



Izvor: Nataša Ivanić, pedagoginja


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju