preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Srpanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1053491
Ovaj mjesec: 3034
Ovaj tjedan: 244
Danas: 34
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Međunarodni dan tjelesne aktivnosti
Autor: Nataša Valinčić, 22. 5. 2024.

Povodom Međunarodnog dana tjelesne aktivnosti 10.5.2024. godine u našoj školi - matičnoj školi i područnoj školi Gornji Miholjac, održane su sportske aktivnosti na otvorenom i školskoj sportskoj dvorani, uz pomoć poligona za tjelesnu aktivnost školske djece. Cilj ovih aktivnosti bio je kroz zabavan, motivirajući i natjecateljski duh provesti što više vremena u pokretu i igri. U vježbi na poligonu bili su uključeni i učenici s intelektualnim teškoćama.

U matičnoj školi aktivnosti s učenicima 4.a razreda proveli su učitelji tjelesne i zdravstvene kulture Borivoje Kocić i Tomislava Medvedović te učiteljica razredne nastave Vera Menčik.

U područnoj školi poligon za tjelesnu aktivnost s učenicima 1. i 2. razreda provela je učiteljica razredne nastave Anita Jančić Rulj.


TJELESNA I ZDRAVSTVENA KULTURA 

HODANJA I TRČANJA 
SUNOŽNI I JEDNONOŽNI  POSKOCI 
SLOBODNA IGRA S MANJIM BROJEM IGRAČA (N), VRŠNO ODBIJANJE LOPTE (O)
RAZRED: 1., 2. 4. 
ISHODI AKTIVNOSTI 
Učenici sudjeluju u razvoju i provjeravanju motoričkih i funkcionalnih sposobnosti. Programskim sadržajima hodanja, trčanja i poskoci razvijaju aerobni kapacitet. Učenici prate i prepoznaju osobna postignuća. 
RAZRADA AKTIVNOSTI 
UVODNI DIO SATA 
Učenici su u formaciji vrste. 
Učenici brzo trče do prve crte na vježbalištu, dotaknu crtu rukom i vraćaju se trčeći natrag na startnu crtu. 
Drugi zadatak je trčati do sljedeće crte na vježbalištu, dotaknuti crtu rukom i vratiti se natrag. 
Treći zadatak je trčati do još udaljenije crte, dotaknuti crtu i vratiti se na start i tako dok se ne iskoriste sve crte na vježbalištu.  
Ukoliko je manje crta, tada treba ponoviti zadatak nekoliko puta kako bi učenici više puta izveli zadatak trčanja do zadanog cilja i promjenom smjera kretanja vratili se na startnu crtu. 
4. razred
Pretrčavanje prostora s različitim aktivnostima, hodanja, trčanja, skipovi, jednononožni i sunožni skokovi, bočna kretanja, kretanja unatrag, četveronožna kretanja.

PRIPREMNI DIO SATA 
Učenici su u slobodnoj formaciji, izvode pripremne vježbe u paru. 
GLAVNI DIO SATA 
Trčanje, hodanje i poskoci 1. i 2. razred
Učenici su u formaciji dvije vrste. Zadatke izvode prelazeći na suprotni kraj vježbališta, prvo jedna pa druga vrsta. 
Zadatke povezujemo s matematikom. Zadatak učenika je bacati kocku na kojoj su napisani brojevi od 1 do 6. 
Učenik zapamti broj i trči između čunjića do kutije s predmetima, uzima toliko predmeta koliko je dobio na kocki i nosi ih nazad (učenje pojma broj i količina). 
Vježbu izvode na više načina. 
1.i 2. razred
Trčanje u jednom smjeru, hodanje u drugom smjeru, trčanje s visoko podignutim koljenima, hodanje na prstima, trčanje s pruženim nogama, hodanje na petama, bočni poskoci udesno, hodanje na unutarnjoj strani stopala, bočni poskoci ulijevo, hodanje na vanjskoj strani stopala, dječji poskoci 
Sljedeći zadatak je povezan s likovnom kulturom gdje učenici prvo razlikuju glavne boje, te povezuju istu boju i obruč, gdje bacaju disk, kroz slobodne obruče skaču i na kraju se provlače kroz obruč. 
4.razred
Učenici izvode zadane aktivnosti u poligonu što brže, prema pravilima i uputama.
Trče u slalomu, provlačenje, prelazak preko prepreka, pretrčavanje po oznakama, brzo prelaženje preko uskih prepreka, skok u vis „škarice“
 Vršno odbijaju loptu u paru
 
ZAVRŠNI DIO SATA 
Razgovor s učenicima - na koji  smo način povezali druge predmete s tjelesnom i zdravstvenom kulturom, što smo danas učinili za svoje zdravlje???

 



Izvor: Tomislava Medvedović, učiteljica tzk-e


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju