Završne aktivnosti Dana škole – Šareni dan, kviz znanja i priredba

Datum objave: 8. svibnja 2025.
Kategorija: Vijesti

Zanimljive aktivnosti nastavile su se i završnog dana obilježavanja ovogodišnjeg Dana škole. U četvrtak, 08.05., naša je škola zasjala u punom sjaju – održan je Šareni dan, dan posvećen zajedništvu i kreativnosti! Svaki je razred dobio zadanu boju i s ponosom je nosio kroz odjeću, modne dodatke i ukrase, stvarajući šarenu i razigranu atmosferu u školskim hodnicima.

Učenici i nastavnici pokazali su pravi timski duh, a raznobojna škola bila je pravo veselje za oči. Osim što smo se svi zabavili, ovakvi dani podsjećaju nas koliko je ljepote u različitosti i zajedničkom trudu.

Povodom Dana škole održano je zabavno i napeto natjecanje u znanju putem Kahoot kviza, u kojem su se učenici od 5. do 8. razreda natjecali po svojim razrednim odjelima. Svaki razred pokazao je zavidno znanje, brzinu i timski duh, a atmosfera je bila ispunjena uzbuđenjem i navijanjem.

Nakon kviza, najbolji razredi iz svake generacije odmjerili su snage u klasičnoj igri Država, grad, selo, gdje su morali pokazati snalažljivost, bogat rječnik i brzo razmišljanje.

Pobjednici po razrednim odjelima bili su:

5.b razred: Luka Jaković, Jan Obrež, Ivano Pejazić, Ivan Vuković

6.a razred: Rea Virovac, Matej Jaković, Edi Radočaj, Ivano Žunec

7.a razred: Nika Bošnjak, Nina Butka, Kiara Matić, Ines Nikolić

8.a razred; Ena Bačani, Karla Valent

A titulu najboljih među najboljima ponosno su odnijele učenice 8.a razreda: Ena Bačani i Karla Valent, koje su briljirale u svim izazovima!

Budući da je završna manifestacija Dana škole svečana priredba naziva ”S Kumičićima po svijetu” učenici 8.b na nastavi Geografije igrali su igru „Pogodi iz kojeg grada dolazim“.
Učenici su samostalno izabrali jedan grad iz Sjeverne ili Južne Amerike. Za odabrani grad trebali su pripremiti nekoliko natuknica koje opisuju: geografski položaj grada, službeni jezik i jezične i vjerske specifičnosti, kulturu i običaje, poznate znamenitosti, druge zanimljivosti (npr. slavne osobe, hrana, ples, sport),
Natuknice su trebale biti dovoljno informativne, ali ne i preočite, kako bi ostali učenici imali priliku pogoditi o kojem se gradu radi. Nakon predstavljanja natuknica, ostali učenici su pogađali ime grada. Svaki učenik je pred razredom izložio pripremljene natuknice. Nakon svake prezentacije slijedilo je pogađanje te kratka diskusija o gradu. Učenici su bili aktivno uključeni i pokazali velik interes za pogađanje i komentiranje.

Zahvaljujemo svim učenicima i učiteljima koji su svojim doprinosom i sudjelovanjem u aktivnostima obilježili ovaj Dan škole, a mi se radujemo i već smišljamo aktivnosti za iduću godinu!

Pročitajte još

Skip to content