preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1036995
Ovaj mjesec: 3959
Ovaj tjedan: 537
Danas: 30
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projektni zadatak u predmetu Engleski jezik – 7.r.
Autor: Silvija Mađarić, 16. 10. 2020.

Sedmašima je ova školska godina započela vrlo aktivno. Na nastavi Engleskoga jezika upoznavali su kulturu i običaje Novog Zelanda te geografska i povijesna obilježja. Tako smo se dotaknuli i tema poput organizacije nastave i školstva u Novom Zelandu, životu u prošlosti i danas (sličnosti i različitosti) te umjetnosti.
Jedan od ciljeva nastave Engleskoga jezika jest učenicima omogućiti primjenu naučenoga u stvarnim životnim situacijama te smo vodeći se time usporedno provodili i projektni zadatak.


Učenici su kroz mjesec rujan i listopad postali Ambasadori kulture te su mogli odabrati jednu od 3 ponuđene teme kojom su se željeli baviti: Škola u prošlosti i danas, Život (u mjestu u kojem živim) u prošlosti i danas, Umjetnost u mjestu u kojem živim.

Učenici su trebali intervjuirati svoje roditelje, bake i djedove, susjede….te porazgovarati o izabranoj temi, ali isto tako imali su i mogućnost korištenja Interneta, časopisa, knjiga i ostale literature. Zadatak učenika bio je objediniti prošlost i sadašnjost u mjestu stanovanja prema odabranoj temi. Učenicima je unaprijed bila zadana rubrika za vrednovanje projektnog zadatka s elementima: Izvršenje zadatka, Vokabular, Gramatika, Prezentacijske vještine, a dužina govorenog teksta 60 - 80 riječi.

Komunicirajući, uče prepoznavati i uvažavati druge kulture, razvijaju međukulturnu kompetenciju i višekulturnost te razvijaju sposobnost razumijevanja, izražavanja i upotrebe strategija za usvajanje znanja o jeziku.

Prezentiranjem projektnog zadatka učenici su svakako dobili drugu sliku života svojih roditelja, baka, djedova, starijih susjeda….malo je reći kako su iznenadili i zaključili da je u jednu ruku život prije bio teži, ali i društveno bogatiji.

 

 

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica Engleskoga jezika





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju