preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2019./2020. šk. god.

Kalendar
« Prosinac 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31 1 2 3 4 5
Prikazani događaji

Anketa
Znate li da u našoj školi djeluje Volonterski klub Eugenijalac?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 795088
Ovaj mjesec: 2808
Ovaj tjedan: 687
Danas: 82
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Outdoor Classroom Day (7.11.)
Autor: Silvija Mađarić, 9. 11. 2019.

Osnovna škola Eugena Kumičića priključila se globalnoj kampanji naziva „Outdoor Classroom Day“ koja se svake godine provodi 7. studenog. Našu školi registrirali smo na stranici https://outdoorclassroomday.com/ te se priključili ovom međunarodnom događaju. Ove godine u kampanji „Outdoor Classroom Day“ 7.11. sudjelovalo je skoro 25 000 škola diljem svijeta i više od 3 milijuna učenika. Cilj kampanje je potaknuti učenje i igru na otvorenom. 
S obzirom da naša škola sudjeluje u Erasmus+ KA1 projektu „Škola bez granica“ kojim potičemo, između ostaloga, i učenje koje nije opterećeno granicama i zidovima učionica te istraživačku nastavu i učenje na otvorenom, ova kampanja nam se uklapa u ciljeve projekta te ima i direktan učinak na našu školu, učitelje i učenike.
U globalnoj kampanji sudjelovali su učenici razredne i predmetne nastave te posebni odjeli i područne škole. 


Učenici i učiteljice proveli su brojne aktivnosti izvan učionica poput izrađivanja hranilica za ptice, oblikovanje Tete Kasnojesenke lišćem, izrađivali jesenke vjenčiće, ukrašavali školski vrt apstraktnim i zanimljivim forama od lišća, na otvorenom čitali suvremene bajke i pjesme, istraživali prirodu i okolinu škole, proveli raznovrsne igre na otvorenom i mnoge druge druge aktivnosti koje možete pročitati u nastavku članka.

 

RAZREDNA NASTAVA

Učenici 1.b razreda s učiteljicom Spomenkom Bošnjak realizirali su nastavu Tjelesne i zdravstvene kulture na otvorenom. U sklopu nastavne teme Jesen učenici su oponašali prirodne pojave i raspoloženja uz glazbenu pratnju i odigrali štafetnu igru.

 

Učenici 2.b i 2.c  razreda s učiteljicama Nedjeljkom Klement i Vesnom Košutić proveli su aktivnosti – boje, mirisi i zvukovi jeseni – rad na tekstu Jesenje lišće.

 

Učenici 2.a i 2.c, s učiteljicom engleskog jezika Kristinom Premec, izašli su izvan svojih učionica i pjevali pjesmice na engleskom jeziku u krugu škole.

 

Učenici 3.a, b. i c. razreda održali su sat likovne kulture izvan učionice. Obradili su Oblikovanje na plohi/ slikanje-površina-slikarske teksture. Pastelama su prikazali teksturu kore drveta koju su najprije proučili i opipali dlanovima.. Nakon motivacije i uputa učenici su počeli izrađivati svoje likovne uratke. Usprkos tmurnom i prohladnom vremenu učenici su bili vrlo aktivni i motivirani.

 

Učenici 4.a sa svojom učiteljicom Verom Menčik, u kontaktu sa prirodom utvrđivali su Uvjete života: sunce, vodu, zrak i tlo. Motrenje i predviđanje vremena određivali su u maloj školskoj meteorološkoj stanici. U okolišu su zamjećivali promjene u prirodi. Veselog raspoloženja sve su začinili igrom „Brusim, brusim škarice“ u kojoj su im školski drvoredi poslužili za stanice a dvije otpale grančice za „škarice“. Svojim tijelima su oblikovali figure u igri „Kipova“ i tako se prisjetili kako su se nekada djeca igrala…

 

Učenici 4.b razreda s učiteljicom Gordanom Maroević proveli su sat na otvorenom tijekom nastave hrvatskog jezika. U sklopu sata odigrali su zanimljivu igru povezanu s glagolima i čarobnim vrećicama.

 

Učenici 4.c razreda s učiteljicom Željkom Novotni povezali su 2 školska sata na otvorenom te integrirali Tjelesnu i zdravstvenu kulturu, Matematiku i Hrvatski jezik, a neke od provedenih aktivnosti su: vježbe disanja na svježem zraku, hodanja i trčanja uz brojenje koraka te uočavanje i istraživanje uvjeta života (tlo, padaline, sunčeva svjetlost i toplina, sjena, zrak...), rješavanje zadataka i otkrivanje naziva skupina, uspoređivanje višeznamenkastih brojeva, opisivanje pojedinog uvjeta života po skupinama, istraživanje i traženje primjera u okolišu,  sastavljanje zadataka u kojima treba iskoristiti vjerojatnost događaja u prirodi…

 

Vjeroučiteljica Nataša Pohiba s 4.b i 4.c razredom provela je temu Božje zapovijedi - pravila života. Učenici su prvo online igricom ponovili Božje zapovijedi te razgovarali o važnosti slavljenja Boga u zajednici, nedjelje kao dana Gospodnjega. ( To nam govori treća Božja zapovijed).
Kako naša škola pripada Župi blaženog Ivana Merza, a vidi se iz dvorišta, učenici su izašli van te u bilježnicu nacrtali Crkvu koja je zamišljena kao lađa koja plovi i iz koje se naviješta Božja riječ, na temelju svetopisamskih novozavjetnih tekstova prema kojima Isus ulazi u lađu Šimuna, sina Jonina, i počinje propovijedati.

 

 

 

PODRUČNE ŠKOLE

Učenici područne škole Josipovo i učiteljica Mirela Bistrović izrađivali su hranilice za ptice te istraživali jesen.

 


Učenici 3. i 4. r. PŠ Bakić s učiteljicom Elicom Prebeg, na satu Prirode i društva, 
ponavljali su nastavne sadržaje Životni uvjeti odgovaranjem na postavljena pitanja dodavanjem lopte. 
Na izvannastavnoj aktivnosti Složni prstići učenici 1. i 2. r. PŠ Bakić s učiteljicom Sanelom Tot skupljali su raznobojno jesensko lišće u obližnjem parku škole.
Izrađivali su ukrasne vjenčiće s prigodnom porukom koji će krasiti ulazna vrata njihova doma.

 


Područna škola Gornji Miholjac i učiteljica Anita Jančić Rulj učili su o godišnjem dobu Jesen te promatrali listopadno i vazdazeleno drveće i uočavali razlike. Pokušali su pronaći ptice tj. životinje koje vidimo u jesen te opisivali jesenke plodove, mirisali ih i kasnije kušali. Za kraj je uslijedila igra u lišću.

 

Učenici prvašići PŠ Novaki s učiteljicom Vedranom Čvek također istraživali su vrijeme u jesen, izumali otisak kore stabla i promatrali lišće. Drugi razredi čitali su i analizirali pjesmu Jesenje lišče te pisali pjesmu o jeseni,a četvrti razredi su imali potragu za QR kodovima u kojima su zadaci zbrajanja i oduzimanja brojeva do milijun.

 

 

Učenici 2. i 4. razreda PŠ Vaška i učiteljica Andrea Santi obrađivali su pjesmu Kasna jesen te na satu likovne kulture prikupljali lišće i oblikovali Tetu Kasnojesenku.

U PŠ Vaška učenici 1. i 3.r. su imali i vjeronak na otvorenom: Priroda i čovjek djelo su Božje (ponavljanje); molitva i pjevanje pjesme Tko stvori ovu našu Zemlju.

 

 

POSEBNI ODJELI

Učenici posebnih odjela, s učiteljicomTihanom Špoljarić, tijekom sata prirode i društva promatrali su promjene u prirodi u jesen te zorno ponovili i prepoznali obilježja jeseni. Potom je svaki učenik odabrao jedan list koji su pod likovnom kulturom nacrtali. Dobro su ga promotrili te pokušali dočarati strukturu lista.

 

Posebni odjeli s učiteljicama, Ivanom Sabolić i Patricijom Karaman, odlučili su sat likovne kulture održati vani. Nakon kratkog promatranja prirode, odlučili smo od kolaž papira i kartona izrađivati metle koje metu jesensko lišće. 

 

 

PREDMETNA NASTAVA

Hrvatski jezik
Učenici 5.a i 5.c su s učiteljicom Ivanom Strupar sat Hrvatskog jezika proveli na otvorenom.  Prvo su učenici u školskom dvorištu potražili jesensko lišće, zatim su zaigrali igru pantomime s temom - jesen, nakon toga su ušli u školu i uslijedilo je čitanje i analiza pjesme Jesen Dobriše Cesarića. Jesenske listove su učenici zalijepili u svoje bilježnici i sastavljali vlastite pjesme o jeseni, a sat je završio u ugodnom ozračju slušanja stihova o jeseni.

 

Učiteljica Elvira Vujčić i učenici 8.a razreda nakon uvodne motivacije u učionici, na otvorenom su čitali ulomak iz suvremene bajke Galeb Jonathan Livingston. Učenici su iznosili dojmove o pročitanom ulomku, nakon toga sam im objasnila pojam alegorija i suvremena bajka. Ponovili smo značenje simbola i pronašli primjere unutarnjeg monologa.

 

Engleski jezik
Učenici 5.c razreda, s nastavnicom engleskog jezika Ivom Vilček, dio nastavnog sata proveli su igrajući igru za ponavljanje na svježem zraku. Učenici su igrali igru Catch a ball i ponavljali nastavno gradivo (home and places). Učenik koji je u sredini kruga opisuje prostoriju u kući ili mjesto u gradu te baca lopticu jednom od ostalih učenika. Ukoliko učenik ne uhvati lopticu ili ne zna naziv prostorije/mjesta mora čučnuti i tako ostati sve dok idući put ne dobije lopticu i točno odgovori. Učenici su se dobro zabavili, a usput odradili i jutarnju tjelovježbu.

 

Učenici 6.b i 6.c razreda ,s učiteljicom Silvijom Mađarić, imali su projektni sat na temu Zdravlja - sportovi. Prvo su na školskom igralištu ponovili sportove i pripojili ih glagolima do/play/go TPR metodom. Nakon toga učenici su nastavili svoj projektni dio sata u Dnevnom boravku škole. U skupinama su trebali Izmisliti novi sport – naziv, gdje se igra, koliko igrača je potrebno i oprema, koji je cilj igre te način na koji se igra. Kada su učenici razradili svoje ideje, na kraju sata opisali su svoj novi sport i demonstrirali ga ostalim učenicima.

 

Tehnička kultura
Učenici osmih razreda, s učiteljem tehničke kulture Ivanom Drokanom, tražili su i razvrstavali polimere u vanjskom prostoru škole. 

 

Likovna kultura
Učenici 8.c razreda, su nakon osnovnih informacija o land artu tj. pejzažnoj umjetnosti, izašli iz učionice s učiteljicom Dijanom Juren i ukrasili školski vrt zanimljivim apstraktnim formama. Land art je umjetnost gdje se prirodni okoliš oblikuje privremenom instalacijom, raznim motivima stvorenima na tlu. Učenici su bili podijeljeni u dvije skupine, te su imali zadatak likovno se izraziti oblikujući prostornu površinu okoliša škole. Pomoću lišća stvorili su dvije spirale na tlu, te na taj način utjecali na ambijent vanjskog prostora škole.

 

Priroda
Učenici šestih razreda i učiteljica Jasmina Krznarić bavili su se temom „Od čega je sve građeno?“. U školskom park, učenici su promatranjem,  trebali uočiti i popisati tvari koje izrađuju živu i neživu prirodu te izdvojiti čestice od tvari.

 

Kemija
Učenici 7.b razreda na satu kemije izašli su u školski vrt te su uočavali i menovali vrste tvari koje su vidjeli – čiste tvari i smjesa tvari.

 

 

 

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica engleskog jezika

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju