2018-11-23 09:47:31

Erasmus+, Kids from the future, Tečaj na Malti

Nastavnica kemije Rajka Avirović Gaća i učiteljica razredne nastave Renata Grahovac sudjelovale su na tečaju „ Empowerment in ICT Skills“ na Malti, u sklopu Erasmus+ KA1 projekta „ Kids from the future“ ( Djeca budućnosti) koji se u našoj školi provodi od 1.srpnja 2018. Tečaj je trajao od 12.studenog  do 16. studenog 2018., dakle pet dana, ukupno 21 sat. Organizator tečaja je The Executive Training Institute of Malta (ETI) 
Na tečaju su osim navedenih nastavnica naše škole, sudjelovale tri učiteljice iz Rumunjske, tri iz Bugarske i dvije nastavnice iz Poljske.

Tečaj je namijenjen učiteljima koji žele upoznati razne softverske i online alate uz pomoć kojih  mogu integrirati tehnologiju u svoj rad. 
Poučavanje na tečaju je bilo interaktivno s temeljnim frontalnim predavanjem o određenom alatu ili programu te individualnom i skupnom projektnom radu. Svi sudionici  morali su imati najmanje B1 razinu znanja engleskog jezika budući su radionice bile u obliku brainstorminga, analize i rješavanje zadanih problema.

Predavanje na tečaju  pomoglo je sudionicima postaviti alate kao što su Blogovi i web stranice i primijeniti online alate kao što su Learning Apps, Ed Puzzle, Lip Syncing…Od sudionika se tražilo da razmisle o alatima i aktivnostima, potičući raspravu u vezi s vlastitim znanjem i vještinama, njihovim pristupom nastavi u odnosu na sposobnosti i znanja današnjih učenika i na prilagodbu korištenja alata u svakodnevnim  situacijama i kontekstima učenja i poučavanja.
Razmjena sudionika ICT-a i pedagoškog znanja poticala se kroz raspravu i time su se razvijale jezične vještine sudionika te su sudionici tečaja  također su  upućeni na odgovarajuće web stranice vezane uz daljnji razvoj njihovih nastavnih vještina.


 

Poticalo se sudionike na promišljanje o vlastitim metodama nastave u odnosu na primjenu tehnologije u razredu uvođenjem svijesti o načinima integracije ICt-a koristeći praktične i iskustvene metode.

Tečaj je završio  završnim predavanjem gdje se od sudionika tražilo da razmisle o vrijednostima znanja stečenih na tečaju i kolika je korist od primjene istih na nastavi. Završni zadatak bio je  projektni- skupni gdje je svaka skupina predstavila usvojenost danih sadržaja tijekom tjedna.

Predavač je analizirao svaki projektni uradak i pohvalio rad svih skupina. Naglasak je stavio na pravilnu primjenu i doziranost alata u nastavi koji sami sebi nisu svrha. Dobro osmišljen sat može biti potkrepljen samo uvodnom online igrom ili zadanom online zadaćom koje mogu biti poticaj za kreativan i nov pristup radu.
Potaknuo je sve sudionice na ustrajnost u radu i slobodu u kreiranju kreativne i poticajne nastave uz pravilno doziranu uporabu online alata , a sve s istim ciljem da pripremimo učenike za svakodnevne životne situacije tako da ih naučimo promišljati, zaključivati i iznositi svoje mišljenje.

 

Izvor: Rajka Avirović Gaća i Renata Grahovac

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union


Osnovna škola Eugena Kumičića Slatina