2022-06-17 21:32:00

G.A.M.E. u nastavi

Tijekom predzadnjeg tjedna nastave u tekućoj školskoj godini, od 13. do 15. lipnja, u našoj je školi proveden školski projekt ''GAME u nastavi''. 

Više o samom projektu, kao i fotografije odrađenih aktivnosti, pogledajte u nastavku članka.

Ovaj projekt bio je vezan uz Erasmus+ projekt naše škole Generative Application to Manage Education (G.A.M.E.). Tijekom tjedna učitelji su na nastavi svojih predmeta koristili igre za ponavljanje i utvrđivanje nastavnog gradiva. Učenici su ovim aktivnostima imali priliku na zanimljiv i drugačiji način odraditi nastavne aktivnosti vezane uz ponavljanje gradiva na kraju nastavne godine.

Budući da je anketom provedenom prije projektnog tjedna utvrđeno da se na nastavi najčešće koriste digitalne igre i kvizovi Kahoot, Wordwall i Quizizz, tijekom ovog tjedna koristili smo malo drugačije igre: taboo/alias, pogodi tko sam, pogodi gdje sam, igre asocijacije, država/grad/selo, slijepo crtanje, rebusi, pantomima i dodaj loptu. Završna akketa pokazala je da su se učenicima svidjele ponuđene igre koje su im pomogle da utvrde naučeno gradivo, te da bi ih voljeli češće koristiti na nastavi.

Učenici 2-ih razreda sa svojim su učiteljicama Verom Menčik i Gordanom Maroević igrali igre asocijacije. Osim navedene igre, učenici 2.b razreda rješavali su rebuse, igrali kolo sreće i rješavali pitalice-skrivalice. Učenici 2.a razreda ponavljali su gradivo i uz igru krtice te slaganje slagalica. 

Učenici 3.b razreda sa učiteljicom Spomenkom Bošnjak na satu prirode i društva kroz igru Alias ponovili su sadržaje iz nastavne cjeline Moj zavičaj. Učenici 3.a razreda s učiteljicom Mirom Brezovčan kroz igru taboo ponovili su lektiru tako što su pojmove pogađali podijeljeni u dvije skupine. 

Učenici 5-ih razreda na nastavi hrvatskog jezika ponavljali su nastavne sadržaje koristeći igru Taboo, dok su učenici 6-ih razreda s učiteljicom Elvirom Vujčić gradivo ponavljali igrom pantomime.

Na nastavi engleskog jezika, učenici 5-ih, 6-ih i 7-ih razreda s učiteljicama Ivom Pušćenik i Ivom Vilček koristili su igre taboo i slijepo crtanje kako bi uvježbali komunikaciju i davanje uputa na engleskom jeziku. 

Njemački jezik učenici su s učiteljicom Svetlanom Mesić uvježbavali igrajući pantomime i slijepog crtanja. 

Gradivo matematike učenici su s učiteljicama Sanelom Jukić i Melitom Crnković te učiteljem Robertom Boozokijem ponavljali igrama asocijacije i slijepog crtanja. 

Na nastavi povijesti s učiteljem Krešimirom Hrženjakom učenici 5.a uz pomoć kartica pogađali su imena grčkih kraljeva, rimskih careva, i egipatskih faraona, a učenici 6.c imena istraživača Novog svijeta, osmanskih sultana, hrvatskih kraljeva i knezova, te ugarsko-hrvatskih vladara.

Obrađeno gradivo iz geografije učenici su, s učiteljicom Laticom Harauzek, ponovili igrajući igru država/grad/selo.

Učenici 7.a razreda na nastavi kemije ponovili su imena poznatih kemičara kroz igru pogodi tko sam s učiteljicom Rajkom Avirović Gaća, a na nastavi biologije s učiteljicom Marijom Majer gradivo su ponovili kroz igru pogodi što sam. 


Osnovna škola Eugena Kumičića Slatina