preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1036972
Ovaj mjesec: 3935
Ovaj tjedan: 513
Danas: 6
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, Kids from the future, Kreativnost u nastavi
Autor: Silvija Mađarić, 31. 12. 2018.

Za kraj ove godine donosimo vam nekoliko primjera kreativnog načina podučavanja engleskog jezika, a navedene aktivnosti u članku prezentirane se na tečaju u Londonu na kojemu je sudjelovala učiteljica Engleskoga jezika, Silvija Mađarić, a naziv tečaja je “Creative methodology for teachers of English as a foreign language“.
 

 


U ovom članku želimo prikazati primijenjene tehnike i strategije u poučavanju engleskog jezika koje su se radile na spomenutom tečaju, a nešto od navedenoga od prije nam je dobro znano. Ove godine stavili smo fokus na jezično izražavanje učenika, a odmakli smo se od metode prevođenja i poučavanja gramatike. Svakodnevnom pokušavamo u nastavu integrirati Task Based Learning (TBL) i Neuro-Linguistic Programming (NLP). Nastavu smo još više obogatili dramskim metodama i igri uloga, pjesmama, igrama, pričanju priča...

 

Interaktivne bilježnice - zapisujemo plan ploče na malo drugačiji način

 

Akrostih - pisanje pjesama

 

Running dictation (aktivnost u paru) - diktat pokreta, čitanja, govorenja, zapisivanja

 

Poučavanje kroz pjesme - Past simple tense

 

Debata - dobre i loše strane mobitela

 

Izrada postera te samostalno izlaganje učenika 

 

Igranje društvenih igara te učenje kroz igru

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica Engleskoga jezika

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju