preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C 6D
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2021./2022. šk. god.

 

Kalendar
« Prosinac 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 917708
Ovaj mjesec: 507
Ovaj tjedan: 20
Danas: 20
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, KA2 GAME, Diseminacija projekta
Autor: IVA VILČEK, 20. 11. 2021.

U sklopu projektne mobilnosti u Slatinu, Erasmus+ projekt GAME predstavljen je studenticama preddiplomskog sveučilišnog studija Rani i predškolski odgoj i obrazovanje koji je u sklopu Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti, Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, otvoren u Slatini.


Ravnateljica osnovne škole Eugena Kumičića u Slatini, Božica Majhen, prestavila je partnere u sklopu projekta i rekla nekoliko uvodnih riječi. Projekt je zatim detaljnije predstavila koordinatorica projekta Iva Vilček koja je objasnila iz kojih je razloga projekt napisan te koji su glavni ciljevi projekta. Jedan od ciljeva je potaknuti motivaciju učenika kroz uvođenje novih tehnika poučavanja. Jedna od tih tehnika je igra. U sklopu našeg projekta proučavamo pedagošku vrijednost nekoliko igara i aktivnosti: taboo, dingbats, pogodi tko sam, igre na karti, drama u matematici i znanosti, geometrijski oblici skriveni u okolišu te igre riječima. Svaka od zemalja partnera zatim je predstavila po jednu igru, objasnila kako se ta igra koristi u nastavi i u kojim se predmetima može koristiti. Također smo pokazali neke primjere igara koje su izradili učenici i učitelji.

Nakon prezentacije projekta i razvijenih igara, osamnaest studentica riješilo je anketu pomoću koje ćemo analizirati pedagošku vrijednost igre u nastavi.

U anketi su studentice ocjenile tvrdnje ocjenama od 1 (u potpunosti se ne slažem do 5 (u potpunosti se slažem). Rezultati ankete su:

1. Igre su korisno sredstvo učenja i poučavanja. – prosječna ocjena 4,94

2. Igre u nastavi pomažu učenicima u lakšem svladavanju gradiva. – prosječna ocjena 4,94

3. Igre potiču učeničku motivaciju i angažman na nastavi. – prosječna ocjena 4,89

4. Igre potiču interakciju između učenika – prosječna ocjena 4,94

5. Igre su često prejednostavne i nemaju obrazovnu funkciju. – prosječna ocjena 2

6. Priprema igara zahtijeva previše nastavničkog vremena i truda. – prosječna ocjena 3,38

Zatim je trebalo ocijeniti svaku igru i aktivnost pojedinačno. Ovo su rezultati:

1. Taboo – prosječna ocjena 4,89

2. Dingbats – prosječna ocjena 4,72

3. Pogodi tko sam – prosječna ocjena 4,89

4. Igre na karti – prosječna ocjena 4,94

5. Drama u matematici i znanosti – 4,83

6. Igre riječima (zagonetke) – 4,78

Rezultati ankete pokazuju kako je igra korisno sredstvo učenja i poučavanja i kako potiče motivaciju i interakciju među učenicima. Također, ocjene naših igara pokazuju da su sve od navednih aktivnosti i igara korisne u nastavi i da se njima mogu postići očekivani obrazovni ishodi.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju