preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C 6D
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2021./2022. šk. god.

 

Kalendar
« Rujan 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Razumijem potrebu provođenja uputa Stožera Civilne zaštite.




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 905859
Ovaj mjesec: 5155
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, KA1 Škola mira i prijateljstva, Projekt „Škola mira i prijateljstva“ predstavljen članovima ŽSV učitelja razredne nastave OŠ Josipa Kozarca iz Slatine, OŠ „Davorin Trstenjak“ iz Čađavice i OŠ Eugena Kumičića iz Slatine
Autor: Melita Schmitz, 1. 7. 2021.

Voditeljica projekta Melita Schmitz u srijedu, 30. lipnja 2021., na poziv voditeljice Vijeća Renate Grahovac,  predstavila je projekt Škola mira i prijateljstva financiran sredstvima Europske unije kroz Erasmus+ program Ključnom aktivnošću 1 u vrijednosti od 25.446,00 eura članovima Županijskoga stručnoga vijeća  za škole OŠ Josipa Kozarca, Slatina, OŠ "Davorin Trstenjak" iz Čađavice i OŠ Eugena Kumičića iz Slatine, županije na kojemu je sudjelovalo 42 člana.


U online izlaganju predstavljene su sve aktivnosti koje se provode u projektu s posebnim naglaskom na vježbe Mindfulnessa koje se mogu koristiti kao motivacija u nastavi književnosti te kao način smirivanja uma i koncentriranja prije interpretativnoga čitanja književnih tekstova.

Osim toga voditeljica Schmitz predložila  je relevantnu literaturu koju učitelji mogu koristiti kako bi učenicima pomogli u raznim teškoćama pisanja, čitanja, stresnih situacija kao i načine kako aktivirati um te se pripremiti za efikasno učenje i usvajanje nastavnih sadržaja.

Vježbe Mindfulnesa izvode se po priručniku kojega je pripremila Poliklinika za zaštitu djece i mladih iz Zagreba, a predložena literatura sastojala se od sljedećih autora i naslova: Deborah M. Plummer: Kako pomoći djeci da prevladaju promjene, stres i tjeskobu; Barbara Oehlberg: Neka bude bolje : aktivnosti koje pomažu djeci prebroditi stres i oporaviti se od traume; Carls Hannaford: Pametni pokreti : Zašto ne učimo samo glavom. Gimnastika za mozak i Gordon Stokes: Bez stresa učenje može biti lakše.

Melita Schmitz





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju