preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C 6D
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2021./2022. šk. god.

 

Kalendar
« Rujan 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Razumijem potrebu provođenja uputa Stožera Civilne zaštite.




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 905860
Ovaj mjesec: 5156
Ovaj tjedan: 1
Danas: 1
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Terenska nastava 4.a razreda - Dravska priča od 28.5.-29.5.2021.
Autor: Nataša Valinčić, 1. 6. 2021.

Učenici 4.a razreda i učiteljica Renata Grahovac u sklopu Erasmus +projekta „Škola bez granica“ i razrednog projekta: „Učenje , igra i svjež zrak“ dva dana proveli su na terenskoj nastavi u Noskovačkoj Dubravi. Učenici su bili smješteni u bivši ljetnikovac grofa Draškovića koji se nalazi u sklopu zaštićenog perivoja, spomenika parkovne arhitekture . Područje je dio prvog Regionalnog parka proglašenog na području RH Mura-Drava (2011.) na području 5 hrvatskih županija. Vrijednost područja na kojem se nalazi Informativno edukativni centar, prepoznat je na svjetskom nivou zbog svoje izuzetne biološke raznolikosti,te je Rezervat biosfere Mura-Drava-Dunav pod zaštitom UNESCO-a.


Samim boravkom na tom području  učenici su stekli osnovne spoznaje o prirodi, njezinoj vrijednosti i važnosti očuvanja, te o odnosu čovjeka prema prirodi i važnosti suživota čovjeka i prirode.

Uočavajući takve odnose učenici su ujedno  vježbali postupke i odnose u prirodi izvan škole i to: promatranjem, opažanjem, uspoređivanjem, razvrstavanjem, mjerenjem, opisivanjem, prikupljanjem podataka i  zaključivanjem  i interpretacijom podataka . Sve to uz stručno i nadasve pristupačno vodstvo školovanih i obučenih voditelja koji su odrađivali sve radionice na zanimljiv i djeci razumljiv način.

Učenici su tako u Ptičjoj pjevaonici učili raspoznati pjev ptica i njihov izgled. U Bio istraživačkoj stanici su uz vodstvo kroz mikroskope i lupe proučavali prikupljene materijale iz prirode. Obišli su poučnu stazu do Drave te tamo na promatračnici za ptice promatrali dalekozorima i teleskopom ptice u blizini. U večernjim satima u dnevnoj sobi , obasjanoj samo svjetlom svijeća voditeljica odjevena u vilinsku haljinu čitala im  je Legendu o vili i vilenjaku, nakon koje su pogledali i video zapis . Ostatak večeri učenici su se zabavljali uz društve igre u zimskom vrtu i spavaonicama u potkrovlju.

Uz puno novih sadržaja koje su usvojili, brojene radionice i obilaske ,neki su se i prvi put odvojili od roditelja , no sve je proteklo u veselju i zadovoljstvu svih učenika i same učiteljice. Igrom , učenjem i svježim zrakom učenici postaju pravi mali istraživači.



Izvor: Renata Grahovac, učiteljica razredne nastave


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju