preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C 6D
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2021./2022. šk. god.

 

Kalendar
« Rujan 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Razumijem potrebu provođenja uputa Stožera Civilne zaštite.




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 905860
Ovaj mjesec: 5156
Ovaj tjedan: 1
Danas: 1
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Suradničko učenje u posebnim odjelima Osnovne škole Eugena Kumičića
Autor: Darko Vencl, 18. 5. 2021.

Suradničko ili kooperativno učenje zajedničko je učenje učenika u paru ili malim skupinama s ciljem rješavanja zajedničkih zadataka, proučavanja i istraživanja zajedničke teme ili nadogradnje uzajamne spoznaje radi stvaranja i razvijanja novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije. Upravo na tom tragu, učiteljice edukacijske - rehabilitatorice Ivana Sabolić i Patricija Karaman osmislile su kreativno - edukativnu radionicu „Reciklirani roboti“ za učenike u posebnim odjelima Osnovne škole Eugena Kumičića, Slatina.


Cilj ove radionice, osim primjene metode suradničkog učenja, bio je i naučiti učenike što je to recikliranje, zašto je važno reciklirati, te kako to da otpad nije uvijek smeće. Uz istraživanje kreativnosti i mašte, učenici su imali priliku od različitog otpadnog materijala izraditi svog robota, ali na način da su učenici radili u parovima (jedan učenik nižeg razreda uz učenika „mentora“ višeg razreda). Ovakav način učenja i poučavanja pokazuje iznimne prednosti i vrlo malo nedostataka, pri čemu velika raznolikost i mogućnost primjene brojnih suradničkih metoda predstavljaju najveće bogatstvo ovakvog načina učenja.

Za uspješnu interakciju sa socijalnom okolinom učenik treba razvijati socijalne vještine (aktivno slušanje, pregovaranje, poštivanje pravila, uvažavanje drugih, zauzimanje za sebe, suradnju i sl.), a upravo one se razvijaju i jačaju u suradničkom učenju (dijalog, rad u paru, rad u skupini...) kao važnom obliku aktivnog učenja. Učenje na ovaj način povećava spremnost za izbor izazovnijih zadataka, ustrajnost, motivaciju, prijenos znanja na nove situacije i razvija metakognitivne vještine, a time djeluje i na učenička postignuća. Na kraju, učenik treba znati procijeniti kada treba pomoć i podršku te ju potražiti od učitelja, vršnjaka i/ili roditelja.

Radionica je ovo koja je objedinila pouku o ponovnoj uporabi sirovina umjesto bacanja u otpad i činjenicu da je najljepše kada se uči u paru i od vršnjaka.



Izvor: Patricija Karaman, mag.rehab.educ. i Ivana Sabolić, mag.rehab.educ.


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju