preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Kalendar 2023./2024. šk. god.

 

Kalendar
« Ožujak 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Anketa
Smatram da daroviti učenici u našoj školi imaju dovoljno prilika za napredak i osobni izraz.





Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 1036962
Ovaj mjesec: 3925
Ovaj tjedan: 503
Danas: 104
Arhiva dokumenata
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Projekt „Škola mira i prijateljstva“ predstavljen Učiteljskom vijeću OŠ Eugena Kumičića
Autor: Silvija Mađarić, 18. 9. 2020.

Na Učiteljskom vijeću OŠ Eugena Kumičića, voditeljica projekta Melita Schmitz, predstavila je 1. rujna 2020., projekt „Škola mira i prijateljstva“  financiran sredstvima Europske unije, vrijednost projekta je 25.446 eura, preko Erasmus+ programa  Ključne aktivnosti 1 – mobilnost u svrhu učenja za pojedince. 
Projekt će trajati petnaest mjeseci i to od 6. rujna 2020. do 5. prosinca 2021. godine, a cilj projekta je jest prevencije međuvršnjačkog zlostavljanja i zlostavljanja putem interneta te razvoja pozitivnih socijalnih vještina kod učenika, učitelja i roditelja. 


U projektu sudjeluje 11 učitelja: tri učiteljice Engleskoga jezika (Silvija Mađarić, Iva Vilček i Kristina Premec), učiteljica Hrvatskoga jezika (Ivana Strupar), učiteljica Prirode/Kemije (Rajka Avirović Gaća), četiri učiteljice razredne nastave (Vera Menčik, Željka Novotni, Vesna Košutić i Renata Grahovac), učitelj Tehničke kulture (Ivan Drokan)  i stručna suradnica knjižničarka (Melita Schmitz).

Sukladno postavljenom cilju sudionici projekta sudjelovat će na edukacijama u dva polja: prvo polje djelovanja odnosi se na uočavanje, sprječavanje, djelovanje i što je najvažnije prevencija međuvršnjačkog zlostavljanja i zlostavljanja na internetu (cyberbulling), a drugo polje djelovanja odnosi se na razvoj pozitivnih socijalnih vještina svih sudionika nastavnoga procesa te usvajanje vještina kao što su pomnost (mindfulness) i vježbe disanja kao i vježbe za tijelo koje poboljšavaju koncentraciju i opće stanje duha i tijela, a  koje se još kao takve nisu provodile tijekom nastavnoga procesa.

Pozornost će se usmjeriti i na ambijent učionice  u kojemu učenici provode vrijeme te će ono postati okružje koje je pozitivno za učenje i koje je ugodno za sve sudionike nastavnoga procesa.

Krajnji cilj ovoga projekta jest odgovoriti na potrebe pojedinca u užurbanoj današnjici punoj neizvjesnosti  i  također stvoriti okolinu i uvjete za rad koji će rezultirati usvajanjem ključnih kompetencija koje su potrebne za konkurentnost na tržištu rada, ali koje prvenstveno trebaju zadovoljiti potrebu osobnog rasta i razvoja pojedinca.

 

 

Izvor: Melita Schmitz, voditeljica projekta





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju