preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C 6D
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2021./2022. šk. god.

 

Kalendar
« Rujan 2021 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Anketa
Razumijem potrebu provođenja uputa Stožera Civilne zaštite.




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 906169
Ovaj mjesec: 5465
Ovaj tjedan: 310
Danas: 130
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
ORGANIZACIJA RADA U NOVOJ ŠKOLSKOJ GODINI
Autor: Nataša Valinčić, 17. 9. 2020.

Temeljem Uputa za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo te Modela i preporuke za rad u uvjetima povezanima s COVID-19, Pedagoška/školska godina 2020./2021. Ministarstva znanosti i obrazovanja ravnateljica Osnovne škole Eugena Kumičića Slatina donosi:

Provedbeni plan i protokol organizacije rada škole

od  14. rujna 2020. godine

Protokol je podložan dopunama i izmjenama.


PROTOKOL POSTUPANJA U SLUČAJU ZARAZE COVID-19

Djelatnici:

  • Svi djelatnici obavezni su mjeriti tjelesnu temperaturu svaki dan prije dolaska na posao te u slučaju povećane tjelesne temperature ne dolaze na posao
  • Vodi se evidencija o vrijednostima izmjerene tjelesne temperature i eventualnom postojanju respiratornih simptoma.
  • Djelatnici s povišenom tjelesnom temperaturom i/ili respiratornim simptomima odmah napuštaju radna mjesta.

Djeca/učenici:

  • Roditelji su dužni izmjeriti tjelesnu temperaturu djetetu svaki dan prije dolaska u ustanovu te u slučaju povišene tjelesne temperature ne smiju dovoditi dijete u ustanovu, već se javljaju ravnatelju ustanove i izabranom pedijatru/liječniku obiteljske medicine
  • Kod sumnje na povišenu tjelesnu temperaturu tijekom boravka u ustanovi te kod pojave akutnih simptoma zarazne bolesti (npr. kašalj, poteškoće u disanju, poremećaj osjeta njuha i okusa, proljev, povraćanje) neophodno je djetetu u školi izmjeriti tjelesnu temperaturu.
  •  Ako djeca/učenici razviju simptome COVID-19 tijekom boravka u ustanovi učitelji odmah obavještavaju roditelje/staratelja, koji u najkraćem roku trebaju doći po dijete.

Znakovi koji upućuju na moguću zarazu COVID-19:

• povišena tjelesna temperatura (pod pazuhom > 37,2)

• simptomi respiratorne bolesti - kašalj, poteškoće u disanju, grlobolja

• poremećaj osjeta njuha i okusa

• gastrointestinalne smetnje (proljev, povraćanje i bol u trbuhu, posebno kod manje djece).

Postupanje u slučaju sumnje na zarazu

  • Kod pojave navedenih znakova bolesti dijete/učenik ili djelatnik ostaje kod kuće, javlja se najprije telefonom izabranom liječniku obiteljske medicine i telefonom obavještava školu.
  • Ako se znakovi bolesti jave tijekom boravka u ustanovi, odmah treba pozvati roditelja te dijete/učenika izolirati u prikladnoj prostoriji do dolaska roditelja.
  • Ravnatelj odmah javlja nadležnom epidemiologu/školskom liječniku
  • U matičnoj školi prostorija za izolaciju učenika kod kojeg se sumnja na zarazu COVID 19 je bivši ured pedagoginje.
  • Učitelj koji primijeti simptome zove odmah roditelja učenika
  • Zove domara koji će pozvati spremačicu da otključa sobu za izolaciju.
  • Odvodi učenika/učenicu do sobe za izolaciju i poziva pedagoginju ili psihologinju ili knjižničarku (ovisi tko je u smjeni) da budu s učenikom/učenicom dok ne dođu roditelji po njega/nju.
  • Svaka područna škola će oformiti takvu sobu za izolaciju i postupati po istom protokolu.

 

Učenici i učitelji (visoko osjetljive osobe)

Učitelji i učenici koji su u rizičnim skupinama visoko osjetljivih osoba trebaju donijeti u školu Potvrdu njihovog obiteljskog liječnika.

  • Učitelji ravnateljici za sebe, a roditelji razredniku za učenika u pripadajućem razrednom odjelu
  • U slučajevima izostanka učenika sa nastave koji nisu vezani uz COVID 19 postupa se po Pravilniku o pedagoškim mjerama i na taj način se opravdavaju izostanci

PROTOKOL ZA RODITELJE

RODITELJI IMAJU OBAVEZU:

- Svaki dan prije polaska djeteta u školu izmjeriti temperaturu i uz datum upisati u za to predviđenu bilježnicu

- Ako je dijete bolesno poglavito ako ima respiratorne probleme i temperaturu ne šaljete ga u školu (potrebna ispričnica doktora)

- Ako smatrate da Vaše dijete ima neke bolesti zbog kojih ne bi moglo pohađati nastavu - donijeti Potvrdu svog liječnika

Maske u učionicama ne moraju nositi:

              Učenici u svim PŠ

              Učenici PO

              Učenici od 1. do 4. razreda u matičnoj školi

              Učenici 5.abcd 6.c 7.a 8.a

- Ako vaše dijete ne bude poštovalo pravilo nošenja maske, bit ćete odmah obaviješteni i na žalost morat ćemo prema njima provoditi pedagoške mjere

- Roditelji učenika putnika nemojte zaduživati vašu djecu da odlaze u trgovine prije nastave jer odmah iz autobusa moraju ući u školu, a nakon nastave organizirano ulaze u autobus.

- Učenici koji imaju manje sati neće moći izlaziti iz svoje učionice dok ne dođe autobus.

- Roditelji čija djeca nisu putnici, ne trebaju puštati djecu u školu prerano (mogu doći 5 minuta prije nastave).

- Molimo roditelje čija se djeca neće hraniti u školi da im pripreme obrok kod kuće. (cijena obroka u školi je i dalje 6 kuna) 

PROTOKOL ZA UČENIKE

  • Učenici kod dolaska u školu ne smiju zaboraviti donijeti sa sobom bilježnicu u kojoj je zapisana vrijednost temperature za taj dan, pokazuju svojoj učiteljici koja se potpisuje pored podatka ili učiteljima koji u tom razrednom odjelu imaju prvi sat.
  • Učenici prilikom kretanja u školu moraju imati maske te držati distancu
  • Slatinčani trebaju dolaziti u školu najranije 5 minuta prije početka nastave
  • Učenike putnike će dočekati dežurni učitelj i odmah usmjeriti u učionice
  • Učenici se moraju pridržavati smjerova za odlazak u svoje matične učionice koji su označeni na podu hodnika.
  • Svi učenici moraju imati papuče koje će prvi dan donijeti u školu i u školi će ostati. Prije ulaska u učionice će se preobuvati.
  • Učenici od 1. do 4 .razreda će sa svojim učiteljicama odlaziti u za njihov odjel predviđen toalet i prati ruke u toploj vodi i sa sapunom
  • Inače će ruke prati osim kada dolaze u školu, prije i poslije objeda i svaki put nakon odlaska na toalet.
  • Učenici predmetne nastave, nakon preobuvanja ulaze u svoje učionice i ruke dezinficiraju dezinficijensom isto tako prije i poslije hrane, a kod korištenja toaleta ruke trebaju oprati toplom vodom i sapunom.
  • Ispred toaleta u matičnoj školi postavljene su trake za držanje distance, tako kada odlaze na toalet vode računa da ne ulaze dok je drugi učenik na toaletu.
  • Zvono neće označiti kraj sata, niti odmora, o tome će računa voditi učitelji.
  • Učenici od 5.abcd, 6.c, 7.a i 8.a neće morati koristiti maske u učionici ,nego samo na hodnicima i prilikom dolaska i odlaska u školu i u autobusu (učenici putnici) učenici ostalih razrednih odjela obavezno moraju nositi masku i za vrijeme nastave.
  • Nastavu će slušati u svojoj matičnoj učionici osim nastave Informatike i TZK
  • Učenici od 1. do 4. razreda sve predmete će slušati u svoji učionicama, a TZK u maloj dvorani kada vrijeme ne dozvoljava da budu vani.
  • Učenici putnici kada im završi nastava ostat će u svojim učionicama moći će pisati zadaće ili se baviti nekim drugim aktivnostima u njihovoj ili organizaciji dežurnog učitelja
  • Učenici koji ne slušaju izborne predmete morat će ostati u svom razredu
  • Učenici imaju mogućnost hraniti se u školskoj kuhinji prema organizaciji škole.
  • Po završetku nastave svi učitelji koji imaju zadnje sate će učenike izvesti iz škole po dogovorenim protokolima, a učenike putnike će smjestiti u autobus
  • U autobusu svi učenici moraju imati maske

PROTOKOL RADA UČITELJA RAZREDNE NASTAVE

  • Učitelji rade u smjenama koje se rotiraju:
  • Jedna smjena su učenici 1. i 3. razreda
  • Druga smjena su učenici 2. i 4. razreda
  • Razredni odjeli funkcioniraju kao „ balončići“ ne trebaju nositi maske ni učenici niti učitelji (osim učitelja vjeronauka, jezika i informatike)
  • Nema zvona, niti odmora po hodnicima. Učitelji se ne grupiraju u zbornici niti na hodnicima.
  • Učiteljice svojih razreda kao i učitelji koji predaju u tim razredima ne smiju učenike nikako ostavljati bez kontrole i svog prisustva u učionici, osim kada odlaze na hranu s djecom.
  • Učenici odlaze na hranu u blagovaonicu gdje su stolovi organizirani po razredima pazeći na razmake i miješanje učenika.
  • Učenici ne odlaze sami u školsku knjižnicu nego im knjige podižu učitelji, iste i vraćaju u knjižnicu.
  • Učitelji organiziraju nastavu s naglaskom što češćeg boravka na svježem zraku, za to vrijeme obavezno otvoriti prozore i prozračiti učionice
  • Učenici sve nastavne predmete slušaju u svojim učionicama.
  • Učenici 1. i 2. razredi ulaze prema redoslijedu učionica i to na desni ulaz , učenici 3. i 4. razreda ulaze prema redoslijedu učionica
  • Kod dolaska pred učionicu učenici se preobuvaju u papuče i odlaze sa svojom učiteljicom u sanitarni čvor na pranje ruku.
  • Kada se učenici smjeste u svoje klupe, učitelj koji ima prvi sat pregledava bilježnice sa upisanom temperaturom i potpisuje se pokraj podatka. Ako učenik nema upisanu temperaturu učitelj dolazi po toplomjer i sam mjeri temperaturu učeniku ( odmah javlja i roditelju informaciju o tome i upozorava ga).
  • Kod odlaska iz škole također treba poštivati dogovorene izlaze i smjerove
  • Učitelji kod suradnje sa stručnom službom, ostalim kolegama i ostalim djelatnicima škole ,moraju nositi masku.

PROTOKOL RADA UČITELJA PREDMETNE NASTAVE    

  • Učitelji rade u smjenama koje se rotiraju.
  • Jedna smjena su učenici 5. i 7. razreda
  • Druga smjena su učenici 6. i 8. razreda
  • Nastava nije kabinetska osim za TZK i INFORMATIKU
  • Učenici su u svojim matičnim učionicama, a učitelji se izmjenjuju.
  • Svi učitelji rade po svom rasporedu, koji je napravljen u skladu s Uputama i Mjerama vodeći računa da jedan dan u jedan razredni odjel dolazi što manji broj učitelja.
  • Raspored zvonjenja je napravljen, no kraj sata neće biti označen. Pod odmorima učenici ne izlaze iz učionica.
  • Učitelji izlaze samo kada prelaze u drugu učionicu, inače su skroz u učionicama s učenicima.
  • Ne grupiraju se u zbornici niti na hodnicima, suradnju oko među predmetne povezanosti kao i interdisciplinarnog pristupa u ostvarivanju ishoda ili ishodovnih razina ostvaruju online.
  • Svaki dan jedan učitelj će biti glavni dežurni i mora doći u školu u 7:15h. Ostali učitelji moraju doći u školu u 7:30h.
  • Svaki dan 2 učitelja će biti dežurna na hodnicima nakon 5. sata kada učenici – svako na svom katu( putnici koji završavaju s nastavom ostaju u svojim učionicama). Dežurni učitelji zadaju aktivnosti tim učenicima kojima se oni bave (pišu zadaće, uče, istražuju, igraju društvene igre ) i paze da ne izlaze iz učionica do završetka 7. sata i odlaska na autobus. Ti učitelji ih prate do autobusa.
  • Na početku dana glavni dežurni učitelj dočekuje autobuse i dovodi učenike poštujući distancu do ulaza u školu. Uloga glavnog dežurnog je vodi računa da učenici nisu na hodnicima bez kontrole
  • Na ulazima učenike čeka po jedan od učitelja koji ima prvi sat u 5. i 6. razredima na njihovom ulazu i po jedan od učitelja koji imaju prvi sat u 7. i 8. razredima na njihovom ulazu.
  • Njihova je zadaća voditi računa da učenici na distanci ulaze u školu, imaju maske na licu i stanu stopalima na otirač koji je natopljen dezinficijensom
  • Ostali učitelji koji imaju prve sate čekaju učenike u učionicama. Vode računa da se učenici pred učionicama preobuju u papuče i svoje cipele ili tenisice stave u vrećice koje ostavljaju pokraj učionice. Isto tako vode računa da učenici dezinficiraju ruke sa dezinficijensom koji im stoji kraj ulaznih vrata u učionici.
  • Učitelji koji imaju prve sate obavezno svakom učeniku pregledaju bilježnicu u kojoj je napisan podatak o vrijednosti temperature i potpišu se.
  •  NASTAVA:  Tijekom svoje nastave vode učenike izvan učionica tj. na svježi zrak i kada god mogu planiraju realizaciju ishoda svog predmetnog kurikuluma na taj način.
  • ODMOR/OBJED  Za vrijeme odmora, između dvosata, učitelj je obvezan odvesti učenike u dvorište škole, biti s učenicima za vrijeme odmora i voditi računa o distanci, nošenju maske i ne miješanju s drugim odjelima. Također učitelji koji imaju nastavu nakon koje učenici idu na hranu u školski restoran (po dogovorenom rasporedu) trebaju učenike odvesti u restoran vodeći računa o dogovorenom smjeru kretanja, distanci nošenju maske  i ne miješanju s drugim odjelima. Obavezni su biti s njima prilikom objeda.
  • ZAVRŠETAK NASTAVE Nakon završetka nastave u toj učionici dezinfekcijskim maramicama brišu što god su dirali za potrebe nastave i odlaze odmah u drugu učionicu, bez zadržavanja na hodniku.
  • Učitelj koji ima zadnji sat ,vodi sve učenike organizirano van iz učionice. Slatinčani odlaze svojim kućama, a učenike putnike smješta u autobus vodeći računa da sjedaju po odjelima.
  • Učitelji izbornih predmeta Vjeronauka i Njemačkog jezika u učionicama će imati i učenike iz tog odjela i koji ne slušaju te predmete. Učenici putnici će i te sate biti u učionici i nešto će čitati ili biti na tabletu.
  • Učitelji TZK će po svoje učenike dolaziti u učionicu, gdje će se učenici presvući za tjelesni i vode ih van na igralište ili u dvoranu. Nakon završetka nastave u tom odjelu odvedu učenike organizirano do njihove učionice i odlaze po drugi odjel.
  • Učitelji INFORMATIKE će po svoje učenike dolaziti u njihovu učionicu i odvoditi ih pazeći na sve mjere u učionicu informatike. Nakon završetka nastave učitelj vodi računa da učenici prebrišu tipkovnicu ,ekran i stol dezinfekcijskim maramicama i baciti iste u koš. Učitelj ih isprati u njihovu učionicu i odlazi po drugi odjel.
  • Učitelji koji na svojim satima imaju učenike ( koji rade po programu djelomične integracije) učenicima šalju sadržaje online u virtualne učionice na Teams, a učiteljice PO će s njima to proraditi na svojim satima u PO gdje ti učenici slušaju obrazovne predmete.
  • TOALET - Učenike puštaju kada imaju potrebu, jednog po jednog
  • Učitelji trebaju svi zajedno voditi računa da se učenici ne kreću po hodnicima škole bez kontrole.
  • Učitelji u kontaktu s ostalim osobljem i stručnom službom obavezno moraju nositi maske, kao i u učionicama učenika kojih ima više od 20.

PROTOKOL RADA UČITELJA RAZREDNE NASTAVE PO

  • Učitelji PO rade u dvije smjene koje se ne rotiraju.
  • PO 1 2 4 rade u prvoj smjeni, a PO 3 u drugoj.
  • PO funkcioniraju kao „ balončići“ ne trebaju nositi maske ni učenici niti učitelji,samo drugi učitelji koji predaju vjeronauk, tjelesni i tehnički.
  • Nema zvona ,niti odmora po hodnicima. Učitelji se ne grupiraju u zbornici niti na hodnicima, što ne znači da se ne trebaju dogovarati, surađivati i dijeliti.
  • Učiteljice svojih razreda kao i učitelji koji predaju u tim razredima ne smiju učenike nikako ostavljati bez kontrole i svog prisustva u učionici.
  • Učenici ne odlaze sami u školsku knjižnicu nego im knjige podižu učitelji, iste i vraćaju u knjižnicu.
  • Učitelji organiziraju nastavu s naglaskom što češćeg boravka na svježem zraku, za to vrijeme obavezno otvoriti prozore i prozračiti učionice.
  • Učenici sve nastavne predmete slušaju u svojim učionicama.
  • Svi učitelji koji imaju prvi sat moraju doći ranije i dočekati svoje učenike.
  • Kada se učenici smjeste u svoje klupe, učitelj pregledava bilježnice sa upisanom temperaturom i potpisuje se pokraj podatka. Ako učenik nema upisanu temperaturu učitelj dolazi po toplomjer i sam mjeri temperaturu učeniku ( ali odmah javlja i roditelji informaciju o tome i upozorava ga).
  •  Kod odlaska iz škole učitelj koji ima s učenicima zadnji sat vodi računa oko poštivanja pravila, jedan po jedan uz poštivanje distance, Slatinčane predaju roditeljima, a putnike smještaju u autobus.
  • Učitelji kod suradnje sa stručnom službom, ostalim kolegama i ostalim djelatnicima škole moraju nositi masku.

PROTOKOL RADA UČITELJA RAZREDNE NASTAVE PODRUČNIH ŠKOLA              

Učitelji u PŠ Bakić, G.Miholjac, Vaška i Novaki rade u jednoj smjeni – jutarnjoj, a u PŠ Josipovo rade u dvije smjene koje rotiraju na tjednoj bazi

  • PŠ funkcioniraju kao „ balončići“, ne trebaju nositi maske ni učenici niti učitelji, samo drugi učitelji koji predaju vjeronauk, jezik i informatiku.
  • Nema zvona niti odmora po hodnicima
  • Učiteljice svojih razreda, kao i učitelji koji predaju u tim razredima, ne smiju učenike nikako ostavljati bez kontrole i svog prisustva u učionici.
  • Učitelji organiziraju nastavu s naglaskom što češćeg boravka na svježem zraku, a u to vrijeme obavezno otvoriti prozore i prozračiti učionice.
  • Učenici sve nastavne predmete slušaju u svojim učionicama.
  •  Svi učitelji koji imaju prvi sat moraju doći ranije i dočekati svoje učenike. Kod dolaska učenici se preobuvaju u papuče i odlaze sa svojom učiteljicom u sanitarni čvor na pranje ruku.
  • Kada se učenici smjeste u svoje klupe, učitelj pregledava bilježnice sa upisanom temperaturom i potpisuje se pokraj podatka. Ako učenik nema upisanu temperaturu, učitelj dolazi po toplomjer i sam mjeri temperaturu učeniku ( ali odmah javlja i roditelju informaciju o tome i upozorava ga).
  • Kod odlaska iz škole učitelj koji ima s učenicima zadnji sat vodi računa oko poštivanja pravila, jedan po jedan uz poštivanje distance!
  • Učitelji kod suradnje sa stručnom službom, ostalim kolegama i ostalim djelatnicima škole moraju nositi masku.

PROTOKOL RADA POMOĆNO TEHNIČKOG OSOBLJA

MATIČNA ŠKOLA

Pomoćno tehničko osoblje radi u dvije smjene koje se rotiraju.

U prvoj smjeni od 6 sati do 14 sati rade dva domara i tri spremačice.

u drugoj smjeni od 13 sati do 20 sati rad jedan domar i tri spremačice

DOMAR

  • U jutarnjoj smjeni jedan domar je na ulazu i mjeri temperaturu djelatnicima škole koji ulaze i zapisuje u za to pripremljene tablice. Nitko od stranih osoba ne može ulaziti u školu.
  • Škola je zaključana, na zvuk zvona trebaju doći i vidjeti tko zvoni, ako su učitelji postupaju na prethodno opisan način, ako je strana osoba otvaraju vrata i pitaju koga i što trebaju, ako ne možete sami pozovete nekoga u kancelarije i kažete o čemu se radi.
  • Učitelji će često izvoditi učenike van poglavito po lijepom vremenu, trebate voditi računa da im otključate i iz njih zaključate školu.
  • Domari po dogovoru obavljaju svoje dužnosti i dežurstva
  • Domar u poslijepodnevnoj smjeni je također zadužen s poslovima domara koji je u dežurani.
  • Nakon odlaska druge smjene iz škole pregledava cijelu školu, sve učionice, prozore ,vrata i zaključava školu.
  • Domari dočekuju učenike putnike prilikom dolaska autobusa u prvoj i drugoj smjeni (predmetnu nastavu)

SPREMAČICE

  • Tri spremačice su u jutarnjoj smjeni (smjene se rotiraju)
  • Pri dolasku na posao otvaraju sve prozore i vrata i prave zračnu kupku, svaka u svom prostoru, u kancelarijama i knjižnici, obiđu školu i pokupe smeće.
  • Kada učenici uđu u školu tj. svoje učionice,  hol se dezinficira
  • Dok su učenici u učionici obilaze sanitarne čvorove na svom dijelu i svaki pola sata s parnim čistačem iste dezinficira, paze na učenike koji ulaze u sanitarne čvorove, da poštuju distancu i peru ruke.
  • Kada završi smjena, otvaraju prozore, čiste učionicu ,kupe smeće i istu dezinficiraju s parnim čistačem, sve stolice ,stolove, klupčice na prozoru, ploču, vrata, kvake (vodite računa da ne prskate po pametnim pločama i računalima (računala prekrijte).
  • U dvorani, iza svakog razrednog odjela očistiti parnim čistačem, pod i sprave koje su koristili kao i toalete. Isto tako sprave na igralištu nakon smjene, prve i druge.
  • Vode računa da uvijek ima svega od toaletnog papira, ubrusa, sapuna, dezinficijensa u učionicama PN, maramica na stolovima učitelja, na dječjim stolovima u učionici informatike.
  • Nose maske kada su u doticaju s učenicima ,učiteljima i drugim djelatnicima.

 

PODRUČNE ŠKOLE

PŠ Vaška

  • Jedan odjel, izmjeriti sebi i učiteljicama temperaturu i zapisati ,sve isto prije nego djeca dođu - zračna kupka, čišćenje ,unutarnjeg i vanjskog dijela škole (sprave na kojima će se djeca igrati).
  • Tijekom dana pratiti djecu u korištenju toaleta, voditi računa da ništa ne nedostaje.
  • U školu ne ulazi nitko osim djelatnika i učenika

PŠ Bakić ,PŠ Josipovo,

  • Ujutro u Bakiću , otvoriti sve prozore, sve očistiti i dezinficirati unutra i sprave vani i stol u sjenici, izmjeriti sebi i učiteljicama temperaturu, paziti da ništa ne nedostaje.
  • Doći u Josipovo na završetku prve smjene i sve to odraditi, i doći poslije druge smjene i sve pripremiti za jutarnju smjenu.
  • Nositi masku u susretu s učenicima i učiteljima.

PŠ G.Miholjac

  • Ujutro u G.Miholjcu , otvoriti sve prozre i vrata ,sve očistiti i dezinficirati unutar škole i sprave vani, stolove, sebi i učiteljicama i upisati. Paziti da ništa ne nedostaje.
  • Nositi masku u susretu s učenicima i učiteljima.

U Novakima doći nakon smjene i sve to napraviti kao i u G. Miholjcu.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju