preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2019./2020. šk. god.

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Znate li da u našoj školi djeluje Volonterski klub Eugenijalac?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 788275
Ovaj mjesec: 2680
Ovaj tjedan: 1134
Danas: 167
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Erasmus+, Kids from the future, Kreativnost u nastavi
Autor: Silvija Mađarić, 31. 12. 2018.

Za kraj ove godine donosimo vam nekoliko primjera kreativnog načina podučavanja engleskog jezika, a navedene aktivnosti u članku prezentirane se na tečaju u Londonu na kojemu je sudjelovala učiteljica Engleskoga jezika, Silvija Mađarić, a naziv tečaja je “Creative methodology for teachers of English as a foreign language“.
 

 


U ovom članku želimo prikazati primijenjene tehnike i strategije u poučavanju engleskog jezika koje su se radile na spomenutom tečaju, a nešto od navedenoga od prije nam je dobro znano. Ove godine stavili smo fokus na jezično izražavanje učenika, a odmakli smo se od metode prevođenja i poučavanja gramatike. Svakodnevnom pokušavamo u nastavu integrirati Task Based Learning (TBL) i Neuro-Linguistic Programming (NLP). Nastavu smo još više obogatili dramskim metodama i igri uloga, pjesmama, igrama, pričanju priča...

 

Interaktivne bilježnice - zapisujemo plan ploče na malo drugačiji način

 

Akrostih - pisanje pjesama

 

Running dictation (aktivnost u paru) - diktat pokreta, čitanja, govorenja, zapisivanja

 

Poučavanje kroz pjesme - Past simple tense

 

Debata - dobre i loše strane mobitela

 

Izrada postera te samostalno izlaganje učenika 

 

Igranje društvenih igara te učenje kroz igru

 

Izvor: Silvija Mađarić, učiteljica Engleskoga jezika

 

Ova publikacija odražava isključivo stajalište autora publikacije i Komisija se ne može smatrati odgovornom prilikom uporabe informacija koje se u njoj nalaze.

Sufinancirano sredstvima programa Europske unije Erasmus+ / Co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju