preskoči na sadržaj

Osnovna škola Eugena Kumičića

Login
projekt e-Škole

 

E-Dnevnik

 
UPUTE

E-Skola

Raspored zvonjenja


RAZREDNA NASTAVA

PREDMETNA NASTAVA

Raspored sati

RASPORED SATI 
PREDMETNA NASTAVA
2019./2020.

5A 5B 5C
6A 6B 6C
7A 7B 7C
8A 8B 8C
Kalendar 2019./2020. šk. god.

Kalendar
« Studeni 2019 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Anketa
Znate li da u našoj školi djeluje Volonterski klub Eugenijalac?




Brojač posjeta
Ispis statistike od 12. 5. 2010.

Ukupno: 788265
Ovaj mjesec: 2670
Ovaj tjedan: 1124
Danas: 157
Arhiva dokumenata
Učitavanje RSS feeda je završilo s greškom: nema podataka
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
I naša je škola Škola za život
Autor: MARIJANA TOPLAK, 26. 9. 2018.

Iako je to već vjerojatno notorna činjenica, daje se na znanje da je OŠ Eugena Kumičića jedna od triju škola na području Virovitičko-podravske županije (uz OŠ Suhopolje i SŠ Marka Marulića iz Slatine) koja sudjeluje u provedbi Eksperimentalnog programa Cjelovite kurikularne reforme Škola za život. Inače, naša je škola jedna od 48 osnovnih škola s područja Republike Hrvatske koje su izabrane za sudjelovanje u Programu te taj izbor svakako želimo opravdati.


Učitelji naše škole se vrijedno pripremaju od travnja ove godine da bi reformu provodili što spremnije, što sigurnije, a time i- što bolje, a ona zahvaća učenike prvog, petog i sedmog razreda (potonje u tzv. STEM području- biologiji, kemiji i fizici).

Najveći se zaokret treba primijetiti u pristupu učenju i vrednovanju.

Za učenje to znači da nastava treba manje biti  usmjerena na poučavanje učitelja/ice, a više na same učeničke aktivnosti unutar nastavnog predmeta u kojima će oni učiti kroz činjenje i kritičko razmišljanje, ali usmjerava se i na sam proces učenja i razvoj sveukupne učenikove osobnosti.

U vrednovanju je naglasak na osviještenosti da ono ne znači (samo) ocjenjivanje, već mu je cilj poticati učeničku samostalnost, praćenje napretka svakog učenika te pružanje povratne informacije učeniku u svakoj fazi njegova rada, bilo da se radi o znanju, vrijednostima ili vještinama.

Ovim ste putem pozvani pratiti izvještaje o aktivnostima vezanim uz provođenje Eksperimentalnog programa, a njih ćemo se truditi davati pravovremeno, ažurno, objektivno i jasno.

 



Izvor: Marijana Toplak


[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju